راه چمنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه حل اصلی تمام مشکلات اقتصادی کشور در گرو تحقق «رونق تولید» است

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی به تشریح اهمیت رونق تولید در کشور پرداخت و بر ضرورت اجرایی شدن آن تاکید کرد.

راه حل اصلی تمام مشکلات اقتصادی کشور در گرو تولید موفق استمحمدرضا راه چمنی، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال یعنی «رونق تولید» گفت: طبیعتا احزاب نقش اجرایی را در کشور ایفا نمی‌کنند اما از گذشته در موضوعات مربوط به  رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی از اجرایی شدن این مسائل حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: این شعار مقام معظم رهبری هم در اصل نوعی یادآوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور است تا به‌طور جدی در فکر رونق بخشیدن به تولید باشند چرا که راه حل اصلی تمام مشکلات اقتصادی کشور در گرو تولید موفق است.

راه چمنی در تشریح بیشتر اهمیت رونق تولید، افزود: اگر ما در کشور تولید موفق داشته باشیم اشتغال افزایش یافته و در صورت افزایش اشتغال نیز سرآمد مردم افزایش یافته و زندگی مردم بهتر تامین خواهد شد، بنابراین رونق تولید حرف اول را در پیشرفت اقتصادی می‌زند، از همین رو  چه در بحث احداث واحدهای جدید و چه پیشگیری از عدم تعطیلی و حفظ واحدهای موجود همه باید همت کرده و رونق تولید را اولویت کاری خود قرار دهند.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی اضافه کرد: لازم به ذکر است که  اگر اجرایی شدن رونق تولید به تصویب قانون نیاز داریم مجلس باید قوانین جدیدی تصویب کرده و اگر نیاز به اصلاح قوانین دارد باید قوانین اصلاح شود. همچنین باید  تسهیلاتی برای بخش های تولیدی وافرادی که می‌خواهند در این زمینه سرمایه گذاری کند ایجاد شود تا  افراد با رغبت بیشتری به این اقدام روی بیاورند و در پی آن مشکلات و موانع تولید حل شده و حمایت لازم لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: البته امکان دارد که تمامی انتظارات واحدهای تولیدی ما به‌طور کامل برآورده نشود چرا که در حال حاضر ما در دوران تحریمی آمریکا به سر می‌بریم و ممکن است تمام این انتظارات را دولت نتواند برآورده کند اما باز هم دولت و مجلس باید در تحقق شعار رونق تولید تمام برنامه‌ریزی ها را انجام دهند و من باز تاکید می‌کنم که این موضوعی اساسی بوده و تمام مسائل اقتصادی کشور به بحث تولید باز می‌گردد، بنابراین لازم است تا به یاری دولت، مردم و مجلس موضوع تولید رونق بگیرد  و مردم زندگی خوبی داشته باشند.

راه چمنی در پایان تاکید کرد: ناگفته نماند که احزاب هم اگرچه در کشور نقش اجرایی ندارند  اما قطعا نهایت حمایت خود را ار این شعار به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار