با جان فشانی های سربازان ولایت کرمانشاه یکی از امن‌ترین نقاط کشور است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نوع فعالیت و ماموریت بسیاری از کارکنان پلیس به گونه ایست که در‌های شهادت همواره بروی آن‌ها باز بوده و همکاران ما نیز با شجاعت از آن استقبال کرده اند.

با جان فشانی های سربازان ولایت کرمانشاه یکی از امن‌ترین نقاط کشور استبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم گرامیداشت شهدای انتظامی شهر کرمانشاه و پاسگاه پلیس راه روانسر که در حسنیه محمدرسول الله (ص) ستادانتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند که برای امنیت شهروندان شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که رخ می‌دهد قبل از اینکه به فکر حفظ جان خود باشند در فکر تامین امنیت شهروندان و مقابله با افراد و گروه‌هایی هستند که قصد ایجاد ناامنی را دارند.

سردار امان اللهی افزود: مجاهدت‌های ماموران پلیس در صحنه‌های مختلف و رشادت‌های آنان در مقابل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و دیگر برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی باعث شده که امروز جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین جوامع دنیا را در اختیار داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این میان همکاران ما در بخش‌های مختلف پلیس کرمانشاه نیز شبانه روز تلاش می‌کنند و بسیاری از خطرات و سختی‌ها را به جان می‌خرند تا خدشه‌ای بر امنیت موجود استان وارد نشود.

وی گفت: در سایه این تلاش‌های مخلصانه، امروز کرمانشاه با وجود بیش از ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق به یکی از امن‌ترین نقاط کشور تبدیل شده است و مسافران و مهمانانی که به این دیار وارد می‌شوند از امنیت ایجاد شده کاملا راضی هستند.

سردار امان اللهی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، خصوصا شهدای نیروی انتظامی گفت: آن‌ها مقربان درگاه الهی بودند که توفیق شهادت نصیبشان شد و عاقبت بخیر گشتند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: شهدای والامقام با خداوند متعال معامله کردند و هر کسی هم که با پروردگار معامله کند جز خیر و نیکی و عاقبت بخیری در دنیا و اخرت نصیبش نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان رای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: ان‌ها به خیال خام خود می‌توانند با به شهادت رساندن بهترین جوانان ما پایه‌های انقلاب را سست و ترس و وحشت در دل نیرو‌های مسلح ایجاد کنند، اما غافل از این هستند که چنین اقداماتی تنها بر عزم و اراده پولادین پاسداران انقلاب و وطن اضافه می‌کند.

سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آن‌ها را جزو وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، جانشین فرمانده انتظامی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه و جمع دیگری از مسئولان نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/ز

 

سربازان ولایت همواره اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.