دستگیری ۳ سارق در آستانه اشرفیه

سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در آستانه اشرفیه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ۳ سارق قطعات، تجهیزات و محتویات داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگرد‌های پلیسی متهمان ۳۷، ۳۴ و ۴۱ ساله را در این پرونده‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را در منزل یکی از سارقان در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

سرهنگ روشن قلب با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات، تجهیزات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: سارقان اموال سرقتی را به یک مالخر ۴۹ ساله در آستانه‌اشرفیه فروخته بودند.

وی افزود: پس از هماهنگی مجدد قضایی مالخر ۴۹ ساله نیز در منزل خود دستگیر و پس از مواجهه با سارقان لب به اعتراف گشود و تایید کرد که اموال را به یک فرد ناشناس ضایعات‌خر فروخته است.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به قفل‌های مطمئن و عدم پارک خودرو در خیابان‌های خلوت هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.