امام جمعه ارومیه؛

لزوم مقابله جدی با تظاهرکنندگان روزه خواری در ماه مبارک رمضان

امام جمعه ارومیه بر مقابله جدی با تظاهرکنندگان روزه خواری در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اهمیت مقابله با تظاهرکنندگان به روزه خواری از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط گفت: باید دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی خصوصا دستگاه‌های خدمات رسان با درنظر گرفتن تغییر ساعات کاری به صورت جدی با متخلفان و تظاهرکنندگان به روزه خواری برخورد قانونی کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان برای مقابله با تظاهرکنندگان به روزه خواری بسیار مهم است افزود: مقابله با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان باید با ورود جدی دستگاه‌های ذی ربط و تذکر لسانی مردم انجام گیرد.
آقای مصطفوی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر اقدام جدی با تظاهر کنندگان به روزه خواری تاکید کرد.
 
آقای قاضی پور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
 
سردارخرم نیا فرمانده انتظامی استان نیز در این جلسه با اشاره به این که صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برنامه‌های تاثیرگذاری را در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در طول سال گذشته تهیه و پخش کرده است گفت: برگزاری مسابقات امر به معروف و نهی از منکر، اجرای برنامه‌های مختلف نه به تجملات در رسانه‌های گروهی، توزیع ۵۰ هزار برگ در ادارات مختلف در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اجرای ۱۱ برنامه در طول تعطیلات نوروزی و اجرای طرح تذکر لسانی توسط طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر و شورا‌های امر به معروف و فرماندهی انتظامی استان از جمله برنامه‌های اجرا شده در طول سال گذشته است.
 
آقای مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر اقدام جدی بر علیه اغذیه فروشان و نانوایان متخلف و تظاهرکنندگان به روزه خواری تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های اجرایی ذی ربط با در نظر گرفتن حرمت ماه مبارک رمضان با متخلفان امر برخور قانونی را انجام دهند تا نانوایان و اغذیه فروشان در زمان افطار و سحری اقدام به فروش و پخت نان کنند.
 
حجت الاسلام داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به این که در بیست مسجد استان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است گفت: ۱۰۸ عضو در این شورا‌ها در حال فعالیت هستند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.