به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

دیدار مدیران واحدهای مختلف صداو سیمای مرکز مهاباد با فرمانده سپاه

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیران واحدهای مختلف صداو سیمای مرکز مهاباد با فرمانده سپاه مهاباد دیدار و از وی قدردانی کردند.

فرمانده سپاه مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان دیدار مدیران واحدهای مختلف صداو سیمای مرکز مهاباد با فرمانده سپاهاز مهاباد،در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران در مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و تامین امنیت مردم همواره آماده خدمت است گفت : در سیل اخیر هم سپاهیان در کنار سایر نیروهای مسلح از همان اوایل ، پای کار بودند و تا پایان حل مشکلات مردم هم کنار آنها خواهند بود.

سرهنگ رحیمی همچنین نقش صدا و سیما را در آگاهی بخشی مردم ازتوطئه های دشمنان نظام کلیدی دانست و افزود رسانه ملی با پخش برنامه های متنوع نقش مهمی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته است.

فرمانده سپاه مهاباد افزود:صدا و سیمای مرکز مهاباد با  پخش برنامه های مختلف در چند سال اخیر ضمن کسب رضایتمندی هشتاد درصدی مخاطبان توانسته بر تعداد مخاطبانش در جنوب استان  اضافه کند .

در ادامه قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد هم با اشاره به همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه برنامه های فرهنگی واجتماعی گفت: در حال حاضر صداوسیمای مرکز مهاباد ظرفیت های منطقه در بخش های مختلف تولیدی و گردشگری را در قالب برنامه های متنوع و بسته به نیاز مخاطبان به تصویر می کشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد درپایان ازخدمات و تلاشهای سرهنگ رحیمی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

دیدار با فرمانده سپاه مهاباد

 

برچسب ها: سپاه ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.