پاسخ دندان‌شکن فرشتگان به ادعای نتانیاهو درباره ایران! +فیلم

شیخ شفیق جرادی از علمای مشهور لبنان از دست به کار شدن فرشتگان پس از شنیدن ادعای عجیب نتانیاهو سخن گفت.

آیا نتانیاهو با فرشته‌ها ارتباط پنهانی دارد؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ شفیق جرادی از علمای مشهور لبنان، عضو شورای مركزی حزب الله و رئیس پژوهش‌های دینی-فلسفی این کشور، در یک پیام ویدئویی ادعای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک به ایران جهت حل بحران کم آبی را به سخره گرفت.


بیشتر بخوانید:#شمر_زمان/واکنش‌ها به پیشنهاد مضحک نتانیاهو برای حل مشکل کم‌آبی ایران


ماجرای این ادعا به مدتی قبل بازمی‌گردد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی گفت برای کمک به مردم ایران جهت حل بحران کم آبی آماده است. او در حالی این ادعا را مطرح کرد که فلسطینی‌های ساکن نوار غزه به دلیل تصرف منابع آبی‌شان از سوی رژیم صهیونیستی از کمبود آب رنج می‌بردند. نتانیاهو همچنین گفته بود: یک وب‌سایت ویژه به زبان فارسی ایجاد کرده‌ایم که مختص پروژه‌های مربوط به مدیریت منابع آب و دیگر مسائل همچون آبیاری است تا ایرانیان بتوانند از آن برای غلبه بر بحران کنونی آب در ایران بهره ببرند.

اکنون ویدئویی از سخنرانی روحانی مشهور لبنانی منتشر شده که ادعاهای مضحک نخست وزیر پرحاشیه رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار می‌دهد:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
البته این نادان یابوی احمق چون خدارا نمی شناسدو
فکر میکند همیشه انطور که مشرکان ومنکران خداو حق حقیقت ودشمنان خدا وبشریت فکر می کنند هرآن او می خواهد شد وصاحب ومالک کل جهان که تمام نعمتهای دنیا رادردست دارد انتقام تمام این ظلم ها و جنایت ها رادر حق بشر انجام داده اند وادامه می دهند بی پاسخ خواهد گذاشت واصلا فکر نمی کنند که جنایت وظلم بی پاسخ نخواهد بود بزودی به ذلت وفرجام آنها شاهد خواهیم بود شاهد مابودی اسرائیل غاصب وتمام ظالمین عالم انشاا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
جوانان مسلمان و عشق ولایت و عاشق اهل علیهما بیت آماده باشید و تقوا پیشه کنید و خودسازی کنید تا برای یاری ولی خدا آماده باشید،چرا که دیری نمیگذرد که بدون شک نوای ظهور منجی موعود بشریت امام زمان قائم مهربان و عدل گستر آل پاک محمد ص را خواهید شنید.
انشاءالله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
نتانیاهو عقلشو از دست داده
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
نصيري
۱۰:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ان شاالله ، ظهور نزديك است . خداوندا چشم ما را به جمال قايم آل محمد(ص) روشن بفرما . آمين
آخرین اخبار