سارقان مسلح محموله های باری در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به سرقت مسلحانه ۳ محموله‌های باری به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان خودرو‌های باربری مبنی بر سرقت مسلحانه محموله باری آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد اعضای یک باند ۴ نفره از سارقان حرفه‌ای با رانندگان خودرو‌های باری که در حال استراحت در حاشیه جاده بودند درگیر شده و خودرو‌های حامل محموله باری آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام کارآگاهان با استفاده از یک سری اقداماتی علمی و تخصصی و عملیات ویژه تعقیب و مراقبت موفق شدند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴ عدد فشنگ جنگی و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان در یک فقره سرقت مرتکب قتل یک نفر شده بودند عنوان کرد: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ۳ فقره سرقت مسلحانه محموله باری شامل ۲۵ تن میلگرد، ۲۵ تن نبشی آهن و ۲۰ تن ورق آهن که ارزش آن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: با اعترافات متهمان، مالخر این پرونده نیز طی یک عملیات ویژه توسط ماموران دستگیر و سپس تمامی متهمان دستگیر شده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام/م

 

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.