ماجرای عجیب و مرموز دبیرستان تسخیر شده! + تصاویر

معمولا با شنیدن مقصد گردشگری وحشت، فکر ما به جا‌هایی بدیهی همچون گورستان و مکان‌های متروکه و قدیمی پرواز می‌کند، اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید که مدارس هم ممکن است با دنیای ترس و وحشت در ارتباط باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان‌هایی وجود دارد که می‌گوید مدرسه «ال پاسو» در تگزاس یک مدرسه تسخیرشده است. این مدرسه در سال ۱۹۱۶ افتتاح شد و به‌دلیل قرارگرفتن آن بر فراز کوهی مشرف به شهر، به «بانوی روی تپه» نیز مشهور است. در ۱۷ نوامبر ۱۹۸۰، این دبیرستان به عنوان یک مکان تاریخی در آمریکا ثبت شد.

ماجرای عجیب و مرموز دبیرستان تسخیر شده! + تصاویر


بیشتربخوانید: لحظه جان دادن و قبض روح آدمی چگونه است؟


اما در کنار ویژگی‌های تاریخی این مکان، شایعه‌ها درباره این مدرسه تمامی ندارد؛ از راهرو‌های عجیب و مه‌گرفته طبقه چهارم این مدرسه تا قطرات مایع چسبناک و بدبویی که از سقف می‌چکد، ارواح سرگردان در راهرو‌ها و البته کلاس‌های مخفی و کاملا دست‌نخورده مربوط به اوایل قرن بیستم که در زیرزمین ساختمان فعلی واقع شده و کسی از وجود آن‌ها اطلاع نداشت. بخش خاصی از سابقه تاریخی این محل که نمی‌توان آن را نادیده گرفت این است که تا مدت‌های زیادی زیرزمین بزرگ و پرپیچ و خم این مدرسه محل نگهداری موقتی اجساد افرادی بود که در پی شیوع آنفلوآنزا مرده بودند و در طول جنگ جهانی این مدرسه محلی برای نگهداری اجساد کشته‌شدگان بود.

اما شاید در این میان مهم‌ترین داستان مربوط به عکس جشن دانش آموختگی دانش‌آموزان در سال ۱۹۸۵ باشد؛ تصویر زنی جوان با لباسی سفید که در قسمت میانی عکس به‌صورت محو قرار گرفته است. این در حالی است که طبق گفته دانش‌آموزان هنگام عکس‌برداری، کسی در آن قسمت حضور نداشته و هیچ‌کس هم نتوانسته است زن داخل عکس را بشناسد. هرچند به دلیل گذر زمان عکس کمی از بین رفته است و تصویر زن شاید کمتر توجه را جلب کند، اما این زن جوان همچنان یکی از اسرار عجیب و غریبی است که دبیرستان «ال پاسو» در دل خود دارد. عده‌ای بر این باورند که این زن در واقع دختر جوانی است که مدت‌ها قبل در سال ۱۹۸۱ با پریدن از بالکن راهروی مه‌گرفته طبقه چهارم، به زندگی خود خاتمه داده است. در همین زمینه حتی عده‌ای ادعا می‌کنند که گهگاه شبحی را دیده‌اند که از همان بالکن بیرون پریده و قبل از آن‌که به زمین برخورد کند، در هوا ناپدید می‌شود!

حدود ۱۵ سال پیش تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان به‌علت برف و باران شدید مجبور شدند در مدرسه بمانند. چون هیچ کاری نداشتند، تصمیم گرفتند ساختمان قدیمی مدرسه را از طریق تونل‌های زیرزمینی، کشف کنند. آن‌ها راهرو‌های باریک را طی کردند و در نهایت به دیواری رسیدند که راه را مسدود کرده بود. دیوار خیلی قدیمی بود، ولی با کمترین ضربه ریخت. افراد در کمال ناباوری اتاقی کوچک و تاریک در برابر خود دیدند که در آن وسایل و لوازم دست نخورده به حال خود رها شده بود. کسی نمی‌دانست چه اتفاقی باعث شده بود آن زمان افراد وسایل خود را رها و کلاس را با دیوار برای سال‌ها مسدود کنند.

در هر صورت شاید نام دبیرستان «ال پاسو» با داستان‌ها و افسانه‌ها گره خورده باشد، اما برای عاشقان دنیای ترس و هیجان بسیار جذاب است.

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد .

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

معروف ترین دبیرستان  تسخیر شده جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۲:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
دو سال قبل با انوموبیل از بیابانی عبور میکردم با ماشین شخصی شب موبایلمم شارژ نداش جالب که پول نقدر هم کم داشنم ح کردم ماشین دییگه به دنده نمییره هر قدر کلاج رو گرفنم فاییییده نداش ماشینو خاموش کردم دییدم به دنده میره فهمیییدم صفحه بریده بیابان ناریک نرسناک بود ماشین رو در حال خاموش گذاشنم دنده 2 و روشن کردم با دنده دو نا اولین شهر رسدم واقعا نرسناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
دبیرستان غیر انتفایی ما تو یه خونه کرایه ای داغونه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۰۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
در سال 1916عجب دبیرستان مجللی داشتن ؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاخ بوده
آخرین اخبار