فتاحی: چیدمان هواداران سپاهان خوب مدیریت نشد/ شرکت طرف قرارداد برای فروش بلیت تخلف کرد/ تا زمانیکه هرکس روی صندلی خودش نباشد وضع همین است

سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی شب گذشته دیدار پرسپولیس و سپاهان و به آشوب کشیده شدن این بازی بیان کرد: بخشی از این اتفاق‌ها به چیدمان ضعیف هواداران سپاهان در ورزشگاه باز می‌گردد و این مورد خوب صورت نگرفت. در جلسه قبل از بازی تصویب شده بود که سه ردیف از سکو‌های پایین و سه ردیف از سکو‌های بالای ورزشگاه در اختیار هواداران قرار بگیرد که متاسفانه تمام هواداران سپاهان را روی ۶ ردیف از جایگاه‌های پشت دروازه مستقر کردند. در جریان بازی مشکل خاصی پیش نیامد و تنها اعتراض کادرفنی و بازیکنان ۲ تیم را شاهد بودیم. در کل این قسمت خوب مدیریت نشد.

فتاحی:چیدمان هواداران سپاهان خوب مدیریت نشد/ شرکت طرف قرارداد برای فروش بلیت تخلف کرد/ تا زمانیکه هرکس روی صندلی خودش نباشد وضع همین است

شرکت مجری فروش بلیت بازی پرسپولیس- سپاهان تخلف کرد

او درباره اینکه به نظر می‌رسد برای این بازی بیش از ظرفیت از پیش اعلام شده بلیت فروخته شده است، اظهار داشت: بلیت فروشی این بازی در اختیار باشگاه پرسپولیس بود. پیش از این مقرر شده بود تمام بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شود، اما متاسفانه شرکتی که مسئولیت فروش بلیت را برعهده داشت در ورزشگاه اقدام به فروش بلیت کاغذی کرد و مرتکب تخلف شد که این موضوع را بررسی کرده و قطعا با آن برخورد می‌کنیم. بلیت فروشی در سایت انجام شده و دیگر شرکت مجری فروش بلیت حق بلیت فروشی در ورزشگاه را نداشت. این موضوع در مصوبه شورای تامین هم قید شده بود.

فتاحی:چیدمان هواداران سپاهان خوب مدیریت نشد/ شرکت طرف قرارداد برای فروش بلیت تخلف کرد/ تا زمانیکه هرکس روی صندلی خودش نباشد وضع همین است

مدیریت کانون هواداری به خود باشگاه‌ها باز می‌گردد

او درباره انتقاد مسئولان باشگاه سپاهان از مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و اینکه آن‌ها او را یکی از عوامل به آشوب کشیده شدن بازی معرفی کرده اند، گفت: بحث مدیریت کانون‌های هواداری به خود باشگاه باز می‌گردد.

برای طی شدن فرآیند قانونی صدور رای باید مدتی زمان طی شود

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه اتفاق‌هایی مانند آنچه در بازی شب گذشته پرسپولیس و سپاهان رخ داد در هفته‌های اخیر و بازی‌های دیگر هم تکرار شده و در این میان به نظر می‌رسد برخورد نکردن کمیته انضباطی با این موارد سبب تکرار آن می‌شود، پاسخ داد: بلافاصله پس از اتمام هر بازی گزارش آن را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم و این کمیته هم طبق آئین نامه برای باشگاه‌ها ابلاغیه می‌فرستد تا دفاعیاتشان را ارائه بدهند و پس از بررسی تمام جوانب رای را صادر کند. این موضوع تا حدی زمان می‌برد و فرآیند صدور یک رای طبق آئین نامه فیفا انجام می‌شود.

سازمان لیگ با هواداری که در ورزشگاه مواد مخدر مصرف می‌کند باید چه برخوردی کند؟

فتاحی درباره راهکار سازمان لیگ برای جلوگیری از تکرار اتفاق‌های دیدار پرسپولیس- سپاهان برای بازی حساس تراکتورسازی- پرسپولیس اظهار داشت: به هر صورت تمام بازی‌های هفته‌های پایانی حساسیت خودش را دارد و ما هم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بازی‌ها به بهترین شکل برگزار شود، اما خود هواداران باید کمک کنند. باور کنید راهکار‌های مختلفی برای کنترل فضای ورزشگاه‌ها اتخاذ شده، اما وقتی هواداری سنگ پرتاب کرده و یا با استعمال مواد مخدر وارد ورزشگاه می‌شود چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم.

فتاحی:چیدمان هواداران سپاهان خوب مدیریت نشد/ شرکت طرف قرارداد برای فروش بلیت تخلف کرد/ تا زمانیکه هرکس روی صندلی خودش نباشد وضع همین است

تا زمانیکه هرکس روی صندلی خودش نباشد وضع همین است

او ادامه داد: تا وقتی هواداران روی صندلی‌های خودشان نمی‌نشینند اینگونه مشکلات حل نمی‌شود. در تمام دنیا چنین مشکلاتی وجود داشته و روش حل آن هم این است که هوادار بلیت را الکترونیکی خریده و روی صندلی خودش بنشیند که اگر تخلفی انجام داد قابل شناسایی باشد و سریع با او برخورد بشود. اگر این موضوع حل بشود کل مشکلات حل می‌شود.

از رسانه‌ها می‌خواهم زیاد به حرف‌های یزدانی نپردازند

فتاحی درباره اظهارات سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان و تهدید هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی بیان کرد: این موضوع در گزارش بازی قید شده است، اما با توجه به اینکه این مدافع جوان و مسئولان باشگاه سپاهان به دلیل صحبت‌های یزدانی عذرخواهی کرده اند خواهش می‌کنم رسانه‌ها هم برای ایجاد نشدن جوی ملتهب به صحبت‌های یزدانی نپردازند تا تصمیم‌های لازم گرفته شود. در کل کمیته انضباطی و اخلاق در روز‌های آتی درباره تمام اتفاق‌های این بازی تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار