فتاحی: منظور یزدانی پرسپولیسی‌ها نبودند/ مگر بازی در اصفهان برگزار شد که پاسخگو باشیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: منظور سیاوش یزدانی پرسپولیسی‌ها نبودند بلکه کسانی بودند که ۹۰ دقیقه فحاشی کردند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت از بیرانوند و لیدر پرسپولیس اظهار کرد: صددرصد از بیرانوند و لیدر پرسپولیس شکایت می‌کنیم و اقدامات لازم را در این باره انجام می‌دهیم.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس از سیاوش یزدانی به علت تهدید این باشگاه شکایت کرده است، گفت: یزدانی کاری نکرده است که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از او شکایت کند. من از یزدانی پرسیدم و او گفت منظورش پرسپولیسی‌ها نبودند بلکه کسانی بودند که ۹۰ دقیقه فحاشی کردند و الفاظ زشتی علیه قلعه نویی به کار بردند. تماشاگرنما‌ها به غیر از اغتشاش گران در بازی شب گذشته بودند.

اظهارات مدیرکانون هواداران پرسپولیس باعث ناراحتی هواداران ما شد

فتاحی درباره مقصر اتفاقات و حواشی بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: عباس اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران پرسپولیس یک هفته پیش از بازی مطلبی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته بود و بیان کرد که هواداران سپاهان بیش از ۲۰ - ۳۰ هزار نفر نیستند. به هر حال این موضوع به طرفداران ما برخورده بود و ناراحت شدند و با اتوبوس خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند تا تیمشان را تشویق کنند. من در جلسه هماهنگی قبل از بازی اعلام کردم که ممکن است اتفاقاتی در این بازی رخ بدهد.

فتاحی: منظور یزدانی پرسپولیسی ها نبودند/  مگر بازی در اصفهان برگزار شد که پاسخگو باشیم

ما بدهکار پرسپولیسی‌ها شدیم

او درباره اینکه مدیرعامل پرسپولیس بیان کرده که مدیران سپاهان باید پاسخگو اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی باشند، گفت: مگر این بازی در اصفهان برگزار شده که ما باید پاسخگو باشیم. پرسپولیس میزبان بود و اکنون ما بدهکار شدیم. مدیران باشگاه پرسپولیس چرا با رئیس کانون هواداران خود به علت اظهاراتش قبل از بازی برخورد نکردند.

مرگ هوادار پرسپولیس را تسلیت می‌گویم

سرپرست سپاهان درباره اینکه یک هوادار پرسپولیس در بازی روز گذشته فوت کرد، گفت: اتفاقاتی در بازی با پرسپولیس رخ داد که همه ناراحت شدند و به باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم فوت طرفدار این تیم را تسلیت می‌گویم. ما هم شرمنده هواداران خود شدیم چرا که با سر‌های شکسته به اصفهان بازگشتند.

فتاحی: منظور یزدانی پرسپولیسی ها نبودند/  مگر بازی در اصفهان برگزار شد که پاسخگو باشیم

اتفاقات بازی از دست یگان ویژه خارج شد

فتاحی درباره استقرار هواداران ۲ تیم در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در جلسه هماهنگی که مدیران ۲ باشگاه حضور داشتند قرار شد که هواداران ما در پایین جایگاه بنشینند و هواداران پرسپولیس در بالای سر طرفداران ما ننشینند، اما نمی‌دانم چرا تغییراتی در محل استقرار هواداران ایجاد کردند و همین موضوع باعث درگیری طرفداران ۲ تیم شد. البته از یگان ویژه تشکر می‌کنم که همه تلاش خود را کرد تا جو ورزشگاه آزادی آرام شود، اما اتفاقات بازی از دست آن‌ها خارج شد.

تمهیدات لازم برای بازی جام حذفی در نظر می‌گیریم

سرپرست سپاهان درباره تمهیدات این تیم برای بازی جام حذفی برابر پرسپولیس بیان کرد: صددرصد تمهیدات لازم را در نظر می‌گیریم که شاهد این اتفاقات در ورزشگاه نقش جهان نباشیم.

او در پایان درباره اینکه راهکارش برای جلوگیری از ایجاد تنش در ورزشگاه‌ها خاطر نشان کرد: امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه‌ها نباشیم و کانون هواداران ما آموزش‌های لازم را به هواداران می‌دهند تا فقط تیم خود را تشویق کنند و به تیم حریف بی احترامی نکنند.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: لیدر پرسپولیس باعث تنش در بازی شد

خسارت زدن هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار