فرمانده انتظامی قم عنوان کرد؛

کشف ۱۳۳۷کیلوگرم مواد مخدر در قم

سردار آقاخانی گفت:یک هزار و ۳۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: با انجام تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محل نگهداری مواد مخدر در منطقه سلفچگان قم شناسایی شد که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

آقاخانی افزود: طی بازرسی به عمل آمده از داخل کارخانه سنگبری، ۳۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین در قالب ۳۵۸ بسته و ۹۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۹۱ بسته کشف شد.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی قضایی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم برای دستگیری قاچاقچیان به محل شناسایی شده اعزام که ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

آقاخانی در پایان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدام‌های گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر با ابزار‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شوم خود همواره سعی می‌کنند جوانان و نوجوانان را به ورطه اعتیاد کشانده که باید همگان هوشیار بوده تا جوانان جامعه اسیر بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند.

انتهای پیام /ح

۱۳۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.