فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام: امنیت داخلی و راهبرد دفاع ملی آمریکا بر ایران متمرکز است

رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا موسوم به «سنتکام» ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس واشنگتن علیه کشورمان، گفت: امنیت داخلی و راهبرد دفاع ملی آمریکا بر ایران متمرکز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کنت مک‌کنزی»، رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا موسوم به «سنتکام»، در مصاحبه با شبکه «اسکای نیوز عربی» با تاکید بر ادامه حضور نیروهای امریکایی در منطقه و طرح ادعاهایی بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: صدور تروریسم توسط ایران در منطقه و جهان یک تهدید درازمدت است.

مک کنزی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «ما با متحدان و دوستانمان در منطقه در ارتباط هستیم تا در مقابله با تهدیدهای ایران متحد باشیم. ما برای جلوگیری از اقدامات تحریک آمیز و خطرناک ایران منابعی را در نظر داریم. ایران محور امنیت داخلی و راهبرد دفاع ملی آمریکاست».

مک‌کنزی افزود: تمرکز بر ایران معضلی طولانی مدت در منطقه است، ولی در عین حال من اطمینان دارم که ستاد مرکزی ارتش آمریکا قدرت لازم برای حمایت از منافع واشنگتن و متحدان خود در تمام منطقه را دارد.

مک کنزی مدعی شد آمریکا گروه تروریستی داعش را در سوریه نابود کرده است و گفت: دولت داعش که بسیار گسترده بود، اکنون چیزی از آن نمانده است. در بلند مدت از تعداد نیروهایمان در سوریه خواهیم کاست و این اقدام با احتیاط صورت خواهد گرفت.

او در رابطه با حضور نیروهای امریکایی در عراق نیز مدعی شد: من مطمئنم که حضور نظامی ما در عراق طولانی خواهد بود ودر آنجا به مبارزه با تروریسم خواهیم پرداخت. بهترین راه حل در طولانی مدت برای نابودی گروه هایی مثل داعش، ایجاد نیروهای امنیتی محلی فعال است.

مک کنزی همچنین ادعا کرد فعالیت آمریکا در یمن، مرتبط با داعش و القاعده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، امریکا ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
هی کنت مک کنزی : یادت هست که چه تاریخی ترامپ سپاه پاسداران را تروریستی اعلام کرد؟ حالا اگر یادت آمد کمی زور بزن و فکر کن ببین کدام سردار رشید ایرانی خطاب به ترامپ گفت:"شما با این اعلام و با داشتن یگان سنتکام آمریکا در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا رنگ آرامش را نخواهید دید." بین اعلام ترامپ تا نتیجه گیری شما چند روز فاصله است؟ فدای سرداران ثابت قدم سپاه پاسداران بشوم که یکی فقط یکی از این سردارها نامش قاسم سلیمانی است بر خلاف اراجیف شما که از اول تا آخر آن دروغ و اکاذیب است حرف سردار ایرانی در طول چند روز چنان عملیاتی شده که خواب را از چشمان شما ربوده و بسیار نزدیک است که ژنرالهایتان مانند نیروهای ویژه کماندوهای دریائی شما مقابل سپاه زانو زده و تقاضای بخشش با اشک خواهید کرد....خلیج فارس را که یادت هست! یادت نیست؟؟هان؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
منظور شما حضور اونها در منطقه خاورمیانه برابر باحضور داعش، جیش الظلم، طالبان، پژاک، دولت وهابی عربستان، منافقین،....... تا این ها هستند این افعی زاد و ولد تروریست ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۷:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایران چه به روزگارشان آورده که تمام فکر و ذکر شب و روزشان شده ایران... خوشحالیم از اینکه خواب راحت را از چشمانشان گرفته ایم. خوشحالیم از اینکه خار چشمشان شده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ و لعنت بر تروریست پست امریکایی
آخرین اخبار