رئیس مجمع جهادگران بسیجی لرستان:

چهار هزارجهادگر بسیجی در مناطق سیل زده لرستان حضور داشتند

رئیس مجمع جهادگران بسیجی استان لرستان گفت:۱۲۰ گروه جهادی شامل چهار هزار نفر بطور هدفمند و برنامه ریزی شده برای کمک به مردم سیل زده وارد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، ضرغام پرنیان، رئیس مجمع جهادگران بسیجی لرستان پیرامون نظم حاکم بر ورود و خروج جهادگران مجمع در مناطق سیل زده اظهارداشت: مجمع جهادگران استان در کنار تمام قرارگاه‌ها و پایگاه‌های امدادی بصورت خودجوش عمل کرد در ابتدای کار امر اطلاع رسانی در کانال‌های جهادگران و مجمع جهادی کشور انجام شد و گروه‌های جهادی برای اعزام ثبت نام شدند.

پرنیان با بیان این که ۴۰۰۰ جهادگر بسیجی در مناطق سیل زده حضور یافتند، افزود: در روز‌های ابتدایی در پلدختر خیلی مکانی برای اسکان این سیل عظیم نیروی جهادی وجود نداشت لذا ما بطور هدفمند بیش از ۱۲۰ گروه جهادی کاملاً مجهز را برای امداد در زمینه‌های گوناگون همچون فرهنگی، عمرانی و روانشناسی و... وارد پلدختر کردیم.

وی در رابطه با اقسام خدمات جهادگران در مناطق سیل زده گفت: لایروبی، پاکسازی گل و لای، شستن فرش ها، راه اندازی کارواش‌های سیار، برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های روانشناسی برای کودکان و نوجوانان و شناسایی مددجویان کمیته امداد را از جمله فعالیت جهادگران در این مناطق بوده است.

رئیس مجمع جهادگران بسیجی استان لرستان با بیان این که برخی گروه‌های جهادی در فهرست انتظار هستند، تأکید کرد: به همت تیم‌های جهادی فنی ۲ هزار وسیله برقی مردمان در شهر سیل زده تعمیر شده است و در حال حاضر ۶۰ گروه جهادی برای امورات عمرانی آماده اند و تا هنگامه شروع ساخت و ساز برنامه‌های فرهنگی هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ ر

حضور چهار هزار جهادگر بسیجی در مناطق سیل زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار