بلعیده شدن ناگهانی سگ توسط کروکودیل در ساحل! +فیلم

مردی که در کنار ساحل دریا با تلفن همراه خود مشغول فیلمبرداری بود به طور اتفاقی صحنه‌ای وحشتناک را ثبت کرد.

بلعیده شدن ناگهانی سگ توسط کروکودیل غول پیکر! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله مرگبار یک کروکودیل به یک سگ را در سواحل استرالیا به تصویر می‌کشد. این سگ بلافاصله پس از این حمله مرگبار به زیر آب برده شد و جان خود را از دست داد.

در این ویدئو که توسط شخصی با نام "کیندی لوئو توگو" تهیه و در Cairns Post منتشر شد، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. این زن که مشغول فیلمبرداری از ساحل در کوئینزلند استرالیا بود به طور اتفاقی این صحنه وحشتناک را با تلفن همراه خود ثبت کرد.

این ویدئو دو سگ را که در کنار ساحل مشغول بازی و تعقیب یکدیگر هستند، نشان می‌دهد. لحظاتی بعد ناگهان یکی از سگ‌ها به داخل آب کشیده شده و کاملا ناپدید می‌شود. کیندی در این باره گفت که هرگز نمی‌دانست که تعداد کروکودیل‌ها در این منطقه زیاد شده است تا اینکه این صحنه وحشتناک را از نزدیک مشاهده کرد. ما همیشه به همراه خانواده در کنار ساحل ماهیگیری می‌کنیم. ما کروکودیل را می‌بینیم که در ساحل خودنمایی می‌کنند. "

یک سخنگوی اداره محیط زیست و علوم به Cairns Post گفت که یک کروکودیل ۳.۵ متری در این ناحیه دیده شده است و ما در صدد هستیم تا هر خزنده که رفتاری خطرناک در این ناحیه دارد بلافاصله به مکانی دیگر منتقل شود. همچنین به همه ساکنان محلی و گردشگران توصیه شده تا هنگام قدم زدن در ساحل مراقب کودکان و حیوانات خانگی خود باشند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و برخی از آن‌ها هشدار دادند که چنین حادثه مشابهی ممکن است برای کودکان حین بازی در ساحل رخ دهد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " چه صحنه وحشتناکی! ممکن است در این موقعیت خطرناک یک کودک قرار بگیرد و جانش را از دست بدهد. باید به همه گردشگران حین حضور در ساحل اطلاع رسانی شود. "

انتهای پیام/

حمله مرگبار کروکودیل به سگ در ساحل دریا!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
دوستان به روند چرخه زندگی و طبیعت احترام بگذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی صحنه بدی بود پوست اون کوروکودیل و باید کند اویزون کرددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بيچاره اون سگ دومي دنبال رفيقش ميگشت كه كشيده بود زير آب