برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان و ناامن کنندگان فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی همدان گفت: با هر فردی که در فضای مجازی اقدام به تخلف و ایجاد ناامنی کند، قاطعانه برخورد می‌شود.

برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان و ناامن کنندگان فضای مجازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی همدان با بیان اینکه در واکنش به فضای ایجاد شده در اینستاگرام پس از به هلاک رسیدن قاتل طلبه همدانی اظهار داشت: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد در فضای مجازی اقدام به رعب آفرینی کرده و تخلفی انجام دهد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی و تذکر ایشان مبنی بر لزوم رسیدگی به پرونده ماجرای قتل طلبه همدانی توسط یکی از اشرار که روز شنبه اتفاق افتاد، افزود: ما در حال رصد فضای مجازی بوده و اشراف لازم را داریم.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی همدان در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتشار پست‌های خلاف قانون توسط قاتل طلبه همدانی در اینستاگرام چرا پیش از این نیروی انتظامی همدان برای دستگیری وی اقدام نکرده است، یادآور شد: پیش از این اتفاق فرد مذکور تنها دو تصویر با اسلحه شکاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده  بود که مطابق قانون ما نمی‌توانیم این موضوع را پیگیری کنیم.

وی ابراز کرد: قاتل طلبه همدانی پس از ارتکاب جرم دو پست با اسحله جنگی منتشر کرده که مطابق آن اقدام وی قابلیت پیگیری قانونی داشته است.

انتهای پیام/ب

پلیس با متخلفان فضای مجازی برخورد می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بايد نفسشون قطع کرد
Netherlands
م ح
۱۲:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
پیگیری تاحصول نتیجه.
آخرین اخبار