اکران 40 فیلم در جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن در مشهد

رئیس شبکه آسیایی جامعه ایمن گفت: جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن با اکران ۴۰ فیلم در مشهد برگزار می‌شود.

اکران 40 فیلم در جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر عزیزی رئیس شبکه آسیایی جامعه ایمن با اشاره به استفاده از کارگردانان مطرح سینا در داوری آثار ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن گفت: با داوری بهروز افخمی به عنوان رئیس هیات داوران، نرگس آبیار، حسین صافی و شهروز توکل به عنوان داور ۴۰ فیلم انتخاب و به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۵ آموزش‌ها در سطوح مختلف در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی و مدیریت بحران با رویکرد جدیدی در سطح کشور و دنیا با استفاده از ابزار هنر مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شبکه آسیایی جامعه ایمن گفت: بر این اساس برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن انجام و فراخوان ارسال آثار در دی سال ۱۳۹۶ اعلام شده است.

عزیزی با بیان این که در طول یک سال، بیش از هزار اثر از ۷۵ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: این آثار در قالب مستند، انیمیشن و داستان کوتاه با موضوعات مرتبط با حوزه ایمنی جسم، روح و روان از جمله تصادفات، زلزله، بیماری‌های واگیردار  بوده است.

وی ادامه داد: ۴۰ فیلم منتخب راه یافته به مرحله نهایی طی دو روز در پردیس سینما هویزه مشهد به همراه نقد و بررسی اکران خواهد شد.

رئیس شبکه آسیایی جامعه ایمن گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ۴۰ فیلم در روز‌های چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در سه نوبت و پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۶ در سه نوبت اکران می‌شوند که شهروندان می‌توانند به صورت رایگان این فیلم‌ها را تماشا کنند.

عزیزی با تقدیر از معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، حوزه سینمایی و حوزه هنری کشور و همچنین بنیاد سینمایی فارابی در کمک به برگزاری این جشنواره گفت: اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن با حضور چهره‌های سینمایی کشور ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی با معاونت فرهنگی شهرداری مشهد پس از برگزاری جشنواره ۴۰ فیلم برگزیده در فرهنگسرا‌های شهرداری مشهد نیز اکران می‌شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن در مشهد برگزار می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.