سیزدهمین نمایشگاه توانمندی فرش دستباف در اردبیل برگزار می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه توانمندی فرش دستباف در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور پناهی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در اولین جلسه کمیته فرش استان اردبیل با موضوع برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرش دستباف و جشنواره فروش فرش برای حمایت از تولید کنندگان فرش دستباف گفت: سیزدهمین نمایشگاه توانمندی فرش دستباف امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه توانمندی فرش دستباف از ۲۷ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل با هدف ترویج تعامل سازنده برای تبادل افکار فی مابین دست اندرکاران فرش دستباف استان اردبیل و سایر استان‌های مشارکت کننده و همچنین بهره مندی از تجارت تجار و فروشندگان از بازار‌های هدف داخلی می‌باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره حمایت از خریداران فرش و فروشندگان استان طرح شد که با شعار یک فروشگاه، یک نمایشگاه در سالجاری با همکاری اتحایه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: هدف از این جشنواره یادآوری و معرفی فرش دستباف استان اردبیل به مصرف کنندگان بخصوص نسل جدید، ایجاد انگیزه و تحریک و رونق در بازار‌های داخلی، همچنین ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مصرف کنندگان در انتخاب و خرید و فروش فرش دستباف خواهد بود.

وی افزود: مدت زمان برگزاری جشنواره فروش یک ماه بوده که تاریخ برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

جشنواره حمایت از خریداران فرش و فروشندگان اردبیل

برچسب ها: فرش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.