هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل برگزار شد

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اردبیل از آغاز هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز زاده، دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اردبیل با بیان اینکه این مناظره برای چهارمین سال پیاپی در دانشگاه‌های استان اردبیل برگزار شده است گفت: در این دوره ۱۲ گروه از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل در دو موضوع فرهنگی و اجتماعی و در قالب تیم‌های چهار نفره در این مناظرات شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: دانشجویان در این دوره از مناظرات بایستی در زمان معین شده داوران در دو گروه مخالف و موافق موضوع مطرح شده به رقابت بپردازند.

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اردبیل تصریح کرد: در پایان این مناظرات ۲ تیم برگزیده به مرحله منطقه‌ای و در صورت ارائه مناسب مناظره به عنوان تیم برتر به مرحله کشوری که در آذر ماه برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

عزیززاده افزود: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل

برچسب ها: دانشجویان ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.