از ابتدای سیل تاکنون؛

امدادرسانی به بیش از ۲۵۶ هزار نفر از سیل زدگان خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۲۵۶ هزار نفر از سیل زدگان در استان از ابتدای سیلاب تاکنون خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۲۵۶ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانعلی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح عملکرد این جمعیت در شرایط سیلاب گفت: از ابتدای سیل تاکنون، به ۴۶ هزار و ۸۰۸ خانوار شامل؛ ۲۵۶ هزار و ۷۰۱ نفر امدادرسانی شد.

وی بیان داشت: همچنین ۶ هزار و ۶۷۹ نفر بوسیله بالگرد، قایق و خودرو‌های امدادی به مناطق امن انتقال یافتند.

خدادادی با بیان اینکه ۲۱۸ نفر شامل یکهزار و ۳۷ نفر کار امدادرسانی به سیل زدگان را انجام دادند، تصریح کرد: ۱۵ دستگاه خودرو از سیل رها شدند و ۳۷۴ روستا بصورت کلی و جزئی در استان خوزستان تخلیه شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، ۲۱ شهرستان شامل؛ بهبهان، لالی، گتوند، ایذه، شوشتر، باغملک، هفتکل، آبادان، شادگان، هویزه، رامهرمز، اندیمشک، اندیکا، باوی، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، اهواز، دشت آزادگان، کارون و حمیدیه گرفتار سیلاب شدند که در برخی از شهرستان ها، سیل به صورت کامل فروکش کرده و در برخی از مناطق هنوز سیل و تبعات آن وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در مجموع از ۴ فروردین ماه تاکنون، ۱۵۶ هزار و ۵۵۶ نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری مستقر شده و از خدمات و امدادرسانی‌ها جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.