هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی برگزار شد

مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی برگزار شد.

آغاز مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، در این دور از مسابقات ۱۳ تیم از دانشگاه‌های استان به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های امام موسی صدر و شهید دیالمه از دانشگاه بجنورد، تیم مادر از دانشگاه علوم پزشکی، تیم‌های ایران، ذهن زیبا و آبادیس از دانشگاه پیام نور بجنورد، تیم آوای عدالت از دانشگاه پیام نور اسفراین، تیم‌های منطق آوران و برهان از دانشگاه علمی کاربردی بجنورد ۲ و تیم‌های آپ، تسنیم، ادیبان و سلولوژی از دانشگاه کوثر در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

این رقابت‌ها به صورت حذفی برگزار می‌شود و تیم برنده به مسابقات منطقه‌ای راه خواهد یافت.

رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات در دانشگاه‌ها است.

آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند از دیگر اهدف برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است.

میزبانی مسابقات در هر مرحله به صورت چرخشی در تمام دانشگاه‌های بجنورد برگزار خواهد شد که دانشگاه علوم پزشکی بجنورد مرحله مقدماتی مسابقات را میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ط


برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

برچسب ها: دانشجویان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.