سراغی از شهید آوینی و خانواده‌اش در نمایشگاه کتاب +فیلم

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای با حضور در غرفه روایت فتح در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سراغی از خانواده شهید سیدمرتضی آوینی گرفتند.

سراغی از شهید آوینی و خانواده‌اش در روایت فتح +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت اللّه خامنه‌ای که در حوزه موضوع خانواده و سبک زندگی در فضای مجازی تولید محتوا می‌کند، با انتشار پستی ویدئویی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب امسال و حضور ایشان در غرفه روایت فتح را به نمایش گذاشت.

در متن کامل این پست آمده است:

«رهبر انقلاب امسال وقتی به غرفه‌ی انتشارات روایت فتح رسیدند، دریالعل مدیر انتشارات سلام و خوشامد گرمی به رهبر انقلاب گفت و دست ایشان را بوسید و گفت «۲۰ سال است بچه‌های انتشارات روایت فتح منتظر شما هستند آقا»
آقا پرسیدند «از خانواده‌ی شهید آوینی کسی اینجا هست ببینیم‌شان؟» سال‌ها بعد از شهادت شهید سیدمرتضی آوینی پیدا بود که هنوز یاد و نامش همراه رهبر انقلاب بود. مدیر انتشارات روایت فتح گفت خانم امینی همسر شهید آوینی چند سالی است که انتشارات واحه را به صورت شخصی تأسیس کرده‌اند.
دریالعل مجموعه کتاب‌های یادگاران و نیمه پنهان که از زمره کتاب‌های قدیمی و پرفروش این انتشارات بود را معرفی کرد و در میان کتاب‌های تازه از کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد» که زندگینامه‌ی داستانی خانم نازقلیچی بود سخن گفت. رهبر انقلاب شناختند.
این شهیده‌ی فاجعه‌ی منا همان خانم اهل بندر ترکمن بود که گفته بود به نیابت از رهبر انقلاب تمتع را به جا می‌آورد.»

در ادامه می توانید ویدئویی از بازدید رهبر انقلاب از غرفه روایت فتح در نمایشگاه کتاب امسال را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار