به قشرکارگر توجه ویژه ای شود

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان گفت: بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور در دستان کارگران زحمتکش است که نیازمند توجه ویژه هستند.

به قشرکارگر توجه ویژه ای شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که درمصلی امام علی(ع) برگزار شد توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی با انسجام و وحدت را راه عبور از مشکلات اقتصادی و سختی‌ها دانست .

وی افزود:در سالروز خروج آمریکا از برجام شاید نگاهی به شرایط این قرارداد بد نباشد، یکی از عبرت‌های مهم خروج آمریکا از برجام این است که دشمن به ما رحم نمی‌کند به ویژه دشمنی که مستکبر است.

وی عدم اعتماد به اروپا و آمریکا را درس مهم دیگری دانست که از خروج آمریکا از برجام باید گرفت .

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهارداشت: دولتمردان باید به این امر توجه کنند و نباید حل مشکلات را به زلف برجام گره زد و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد.

وی بیان داشت:خداوند از کسانی که روحیه انقلابی را ضعیف کرده و دل به سند‌هایی که هیچ‌گونه سنخیتی با مبانی اسلامی ندارد بسته‌اند، نمی‌گذرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود:  برخی‌ها به دلیل بزرگ‌بینی و غرور دست به طغیان می‌زنند و افراد طغیان‌گر عمل خود را از اعمال همه بهتر می‌دانند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان که ماه خودسازی و فرهنگ‌سازی است،گفت: رمضان درخشان‌ترین ماه در سال و بهترین فرصت برای آغاز است که بر رعایت حرمت ماه مبارک و برنامه‌ریزی درست مسؤولان در این زمینه تأکید می‌شود.

امام جمعه کرمان با تبریک هفته معلم ،ترویج روحیه انقلابی را وظیفه فرهنگیان به ویژه معلمین دانست.

انتهای پیام/ح

نمازجمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار