رئیس کمیته امداد رامسر گفت: ۸۳ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ۸۳ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد پارسال در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام و علاوه بر زیارت بارگاه امام مهربانی‌ها از سایر برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد نیز بهره‌مند شدند.

وی افزود: در کنار زیارت اماکن مقدس برای مددجویان برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول سفر تدارک دیده شده و اردو‌های زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

سرایی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج و دانش آموزان و سالمندان تحت حمایت از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند، گفت: این نهاد به منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آن‌ها به اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.

رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه ۸ نفر از مددجویان تحت حمایت در رامسر پارسال در اربعین به کربلا اعزام شدند، افزود: برای ۳۸۲ مددجو هم اردو‌های آموزشی و زیارتی برون و درون استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح شوق زیارت برای مددجویان کمیته امداد شهرستان رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.