کلهر: پاختاکور در خط دفاع ضعف دارد/ چیز خاصی از بودیمیر ندیده ایم/ صحبت درباره پرسپولیس در حیطه وظایف بازیکن ماشین‌سازی نیست

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در لیگ کشورمان نیز نود درصد قهرمانی اش مسجل شده است. بازیکنان با روحیه بالا می‌توانند مقابل پاختاکوری که در بازی رفت به تساوی در ورزشگاه آزادی رضایت داد، در خانه حریف بازی کنند.

پاختاکور در خط دفاع ضعف دارد

او در مورد تیم پاختاکور گفت: پاختاکور در بازی رفت اشکالات زیادی داشت و در کل خط دفاعی متزلزلی دارد که این مورد نقطه ضعف آن‌ها محسوب می‌شود. امیدوارم تمام عناصر‌های هجومی پرسپولیس مانند سیامک نعمتی، علی علیپور، امید عالیشاه و ... در بازی مقابل پاختاکور با انرژی بالا کار کنند چرا که بازیکنان تاثیرگذاری هستند. در صورت پیروزی پرسپولیس به جای سه امتیاز ۶ امتیاز کسب می‌کند. پیروزی در این بازی راه صعود را ۹۰ درصد هموار می‌کند. پرسپولیس با تک گل علی علیپور صعود می‌کند.

پرسپولیس باید مقابل پاختاکور احتیاط را کنار بگذارد

کلهر تصریح کرد: تیم پرسپولیس باید جناح‌ها را فعال کند و خط حمله در این بازی باید بهتر عمل کند، مخصوصا علی علیپور که مطمئنا بازیکن شناخته شده‌ای در آسیا است. البته باید دانست پاختاکوری‌ها راه او را در این بازی سد می‌کنند. پرسپولیس در این بازی باید احتیاط را کنار گذاشته و با تمام انرژی حمله کند. خط دفاعی پرسپولیس به رهبری سید جلال آمار خوبی دارد و در این بخش مشکلی ندارد و فقط باید در حمله پر تعداد باشد تا بتواند به گل دست یابد.

چیز خاصی از بودیمیر ندیده ایم

کلهر در مورد ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم پرسپولیس گفت: ماریو بودیمیر به غیر از بازی رفت مقابل پاختاکور که خیلی خوب بازی کرد، در سایر بازی‌ها به شخصه چیز خاصی از او ندیدم. امیدوارم اگر بازی می‌کند تاثیرگذار باشد چرا که در برخی بازی‌ها نوسان زیادی داشته است.

اظهار نظر در مورد پرسپولیس در حیطه وظایف بهزادی کریمی نیست

او در مورد مصاحبه اخیر فرید بهزادی کریمی علیه تیم پرسپولیس و شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن گفت: مدیران ما باید به قدری قوی عمل کنند که بازیکن به خود اجازه ندهد همچین مصاحبه‌ای انجام دهد. این اظهارات در حیطه کاری یک بازیکن (فرید بهزادی کریمی) نیست که جو را متشنج کند. کری خواندن در فوتبال بحث متفاوتی دارد، این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نیست.

کمیته انضباطی باشگاه‌ها بایداز انجام مصاحبه‌های تنش زای بازیکنان جلوگیری کنند

او تاکید کرد: بازیکنان جوان با چنین مصاحبه‌هایی باید از طرف کادرفنی و مدیریت باشگاه توبیخ شوند. کمیته انضباطی باشگاه‌ها می‌تواند نقش اساسی در جلوگیری از انجام این مصاحبه‌ها داشته باشد. متاسفانه باشگاه‌های ما برای نتیجه گرفتند هر کاری می‌کنند. اگر این بازیکن محروم شود، مطمئنا یک بازیکن دیگر جایگزین او می‌تواند با انگیزه بالا بازی کند چرا که تیم‌های بزرگی، چون سپاهان یا تراکتور کمبود بازیکن ندارند.

او افزود: در گذشته باشگاه‌های بزرگ اول اخلاق را رعایت می‌کردند و بعد درس و پس از آن ورزش. الان هم باید این شعار باشد تا فرهنگ بازیکن تغییر کند. بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا نوع حرف زدن و رفتارشان تغییر می‌کند. باشگاه‌های حرفه‌ای نقش اساسی در رفتار بازیکن دارند.

شجاع وزنه سنگینی برای پرسپولیس محسوب می‌شود

کلهر در مورد حضور محسن ربیع خواه به جای شجاع خلیل زاده در دیدار مقابل پاختاکور گفت: شجاع خلیل زاده وزنه سنگینی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و غیبتش در روند بازی تاثیر می‌گذارد. او در ضربات کرنر با سرزنی چندین بار پرسپولیس را صاحب گل کرده، شجاعت او مثال زدنی است. او مانند اسمش شجاع است و به راحتی به محوطه هجده قدم وارد می‌شود. البته ربیع خواه هم بازیکن خوبی است و در بازی مقابل سپاهان خوش درخشید امیدوارم در این پست دوباره خوش بدرخشد و از قدرت سرزنی اش مانند شجاع خلیل زاده در بازی‌ها استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی احتمالی علی علیپور از جمع سرخپوشان گفت: پرسپولیس نباید مهره تاثیرگذاری چون علی علیپور را از دست دهد. اگر طارمی به تیم اضافه شود و در کنار علیپور قرار بگیرد پرسپولیس از همه لحاظ کامل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

علیپور رکورد آقای خیریت را می‌شکند؟


انتهای پیام/

اظهارات محمود کلهر در مورد بازی پرسپولیس و پاختاکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار