انتقاد نماینده ولی فقیه در استان سمنان از ترویج بی حجابی در پارک های سمنان/ برخورد جدی نیروی انتظامی با روزه خواری در انظار عمومی

مقوله بدحجابی در پارک های سمنان مساله ای نگران کننده است/برخورد قاطع نیرو انتظامی با روزه خواری و کشف حجاب در انزار عمومی

آیت الله شاهچراغی گفت: در برخی از پارک های شهرستان سمنان، مقوله بدحجابی ترویج پیدا کرده که نیاز به توجه جدی دارد و مساله ای نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت  الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: نیروهای انتظامی استان در‌ مقوله بدحجابی نیاز است تا آمرانه‌ عمل کنند و به صورت دائمی ‌و مستمر حضور داشته باشند.

وی افزود: در برخی از پارک های شهرستان سمنان، مقوله بدحجابی ترویج پیدا کرده که نیاز به توجه جدی دارد و مساله ای نگران کننده است.

امام جمعه سمنان به وظایف نیروی انتنظامی در خصوص پیشگیری از کشف حجاب هم اشاره تصریح کرد:  باید اینگونه فضاها را با توجه به آغاز فصل گرما، با اقدامات پیشگیرانه و آمرانه نیروی انتظامی، برای استفاده مومنین و افراد با حجاب نیز آماده سازی کنیم.

آیت الله شاهچراغی در پایان ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان نیاز است تا نیروی انتظامی استان، با روزه خواری در انظار عمومی، به طور قاطع و جدی برخورد کند.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.