نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق یونسکو انتخاب شد

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اقتصادی و گردشگری نیشابور گفت: پس از بررسی توسط سازمان شهرداری‌ها و دفتر کمیسیون ملی یونسکو، نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق یونسکو انتخاب شد.

نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق یونسکو انتخاب شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن زرندی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اقتصادی و گردشگری نیشابور گفت: با توجه به پیگیری‌های دبیرخانه iccn مرکز نیشابور و بررسی وزارت کشور، نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق یونسکو انتخاب شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته و به دعوت دبیرخانه شبکه شهر‌های میراث معنوی، رئیس انجمن‌های بین الملل وزارت کشور به همراه مدیر پروژه شهر‌های خلاق سازمان شهرداری‌ها به منظور بررسی اولیه ظرفیت‌های شهر خلاق از نیشابور بازدید و با برگزاری جلسات توجیهی، آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه، ارائه برنامه اولیه شهر و پس از بررسی توسط سازمان شهرداری‌ها و دفتر کمیسیون ملی یونسکو، نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق انتخاب شد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اقتصادی و گردشگری نیشابور اظهار داشت: شورای اسلامی شهر نیشابور نیز با بررسی ابعاد مختلف این موضوع و آینده مطلوبی که می‌تواند برای شهر نیشابور ترسیم کند با پیوستن شهر به عنوان شهرخلاق یونسکو موافقت کرد.

زرندی افزود: شهرداری مکلف شد که بستر لازم را برای حرکت جهت دار نیشابور به عنوان شهر خلاق فراهم نموده و با محوریت دبیر خانه iccn مرکز رشد و خلاقیت را در نیشابور ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: رسیدن به شهر خلاق همت جمعی مسئولین، اساتید، پژوهشگران، دانشگاهیان و تمامی شهروندان را می‌طلبد و شهر باید خود را برای تغییری بزرگ و شهری خلاق با شهروندانی خلاق آماده سازد.

انتهای پیام // س. ح


انتخاب نیشابور به عنوان یکی از نامزد‌های شهر خلاق یونسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.