استفاده ابزاری از تصاویر زنان برای فروش کتاب +عکس‌نوشته

کانال مجازی ریحانه در آخرین بروزرسانی خود، عکس‌نوشته‌ای را تحت عنوان «استفاده ابزاری از تصاویر زنان برای فروش کتاب» منتشر کرد.

بازخورد رهبری درباره استفاده ابزاری از تصاویر زنان برای فروش کتاب +عکس‌نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، شبکه اجتماعی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای مطالبی از حواشی بازدید ایشان از غرفه‌های نمایشگاه منتشر می‌کند.

این شبکه اجتماعی این بار عکس‌نوشته‌ای را با عنوان «استفاده ابزاری از تصاویر زنان برای فروش کتاب» منتشر کرده که در شرح مطلب آن آمده است:

 روایت‌هایی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب در بهار کتاب ۹۸
 رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و خطاب به وزیر ارشاد، استفاده‌ی ابزاری از تصویر زنان روی جلد بعضی کتابها را جزو مواردی یاد کردند که وزارت ارشاد باید درباره آن مراقبت کند و گفتند:
«تحت تاثیر برخی جوها نباید قرار گرفت. شما مأمور اسلام و جمهوری اسلامی هستید. رودربایستی نکنید. اگر کتابی به خواننده و مخاطبش زیان می‌رساند باید جلویش را گرفت.
 در همین کشورهای غربی که با وقاحت دم از آزادی بیان می‌زنند محدودیت‌هایی در چاپ و انتشارات هست که اگر بیشتر از ما نباشد کمتر نیست.»

بازخورد رهبری درباره استفاده ابزاری از تصاویر زنان برای فروش کتاب +عکس‌نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.