معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم عنوان کرد؛

ارائه خدمات روانشناسی مهم‌ترین رسالت بهزیستی قم است/۱۸مرکز مشاوره و سلامت روان با مجوز بهزیستی در قم فعالیت می کنند

 کریمی اصل گفت:مهم‌ترین رسالت معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم، ارائه خدمات روانشناسی و مشاروه است

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دکتر هادی کریمی اصل معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قممعاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم گفت:پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مدیریت بحران دارای اهمیت زیادی است و با تبیین ضرورت مشاوره و روانشناسی می‌توان، مردم را به سمت مشاوره‌های تخصصی، کاربردی و راهبردی در حل مسائل و بحران‌ها سوق داد. همچنین حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایای طبیعی و بحران‌هایی از قبیل سیل، زلزله و حوادث، امری مهم و ضروری برای جامعه است.

کریمی اصل تصریح کرد:در حال حاضر ۱۸ مرکز،دفتر مشاوره و سلامت روان از طرف بهزیستی در سطح استان قم دارای مجوز هستند که به علاوه کلینیک‌هایی که دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی هستند در ارتقای سلامت روان جامعه و مردم قدم برمی دارند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم بیان کرد: مهم‌ترین رسالت معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم، ارائه خدمات روانشناسی و مشاروه است. در واقع مهم‌ترین بخش خدمات روانشناسی در جامعه خدمات مشاوره است که از طریق دفاتر و کلینیک‌ها و مراکز مجاز مشاوره و خدمات روانشناسی در سطح قم انجام می‌شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم با اشاره به اهمیت ارتقای سلامت روان در پیشگیری از بحران‌ها،اشاره کرد: بدون آگاه سازی، حساس سازی و مشارکت عمومی، جامعه نسبت به اهمیت مشاوره‌های تخصصی احساس نیاز نمی‌کند و نسبت به آن غفلت دارند.

وی با بیان اینکه لازم است افراد در بحران‌ها و آسیب‌ها برای پیشگیری و غربال گری به دفاتر مشاوره مراجعه کنند، گفت: می‌توان بحران‌ها را پشت سر گذاشت، به همین منظور شماره تماس ۳۷۷۸۹۷۵۰ به طور مستقیم برای مشاوره در اختیار علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۸ مرکز مشاوره و سلامت روان با مجوز بهزیستی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.