برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی جودو تا المپیک توکیو

اعضای شورای فنی فدراسیون جودو با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داده و به بررسی برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی پرداختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اعضا شورای فنی فدراسیون جودو که متشکل از داوود میقاتی، رضا مدنی، محمد رضا حاج یوسف زاده، محمد رضا عمادی، خسرو دلیر و محمد بلوطی به ریاست آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون جودو تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه همه اعضا حاضر در این شورا رای به سرمربی گری مجید زارعیان دادند. زارعیان که سابقه هدایت تیم ملی جودو را در ۳ ادوار گذشته داشته است. هم چنین وی در زمان مدیریت قبلی که محمد درخشان ریاست این فدراسیون را بر عهده داشته است، بدون این که فعالیتی در این عرصه داشته باشد برکنار شد.

مجید زارعیان قرار است که تیم ملی جودو را برای حضور هر چه پر قدرت در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کند. وی حتی از کادر فنی مجرب و قوی برخوردار است. زارعیان، در کادر فنی خود از خسرو دلیر که از قهرمانان و مربیان شایسته جودو و کوراش است بهره خواهد برد. به جزء دلیر، مسعود خسروی نژاد، زکریا مرادی و محسن زکریا که کادر فنی قبلی تیم ملی را تشکیل می‌دادند و در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا که در فجیره امارات برگزار شد حضور داشتند، قرار است که زارعیان را در این امر مهم یاری و کمک کنند. به جزء این افراد قرار است که یک مربی کره‌ای هم به کادر فنی تیم ملی جودو اضافه شود؛ که به گفته زارعیان در حال مذاکره با این مربی کره‌ای است.

به گفته زارعیان برنامه‌های تیم ملی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به سه مرحله تقسیم شده است. وی گفت: اولین برنامه من این است که بتوانیم ورزشکاران المپیکی خود (جواد محجوب، سعید ملایی) را حفظ کنیم تا بتوانند دوباره به روی سکوی قهرمانی بایستند و ما دوباره شاهد مدال آوری این قهرمانان با ارزنده کشورمان باشیم.

دوم برنامه مجید زارعیان این است که: اگر فدراسیون جودو بتواند شرایط اقتصادی مطلوبی را برای تیم ملی جودو فراهم کند تعداد جودوکاران را اضافه کند تا در بلند مدت تیم ملی قدرتمندی را آماده مسابقات کند؛ که سال بعد قهرمانی آسیا را در پیش رو دارند و یکی از برنامه‌های زارعیان این است که برای آن مسابقات تیم را آماده کند و با دست پر به کشور باز گردند.

سومین و مهمترین برنامه زارعیان برای تیم ملی جودو این است که تیم ملی در ۷ وزن خود آماده باشد و بتواند در آسیا و جهان آقایی کند. مهمترین هدف زارعیان این است که تیم را برای رقابت در این پیکار‌ها آماده کند.

مجید زارعیان ابتدا باید تیم ملی را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو آماده کند و بعد از آن برای رقابت قهرمانی جهان مبارزه کنند و در آخر که از همه مهتر و با اهمیت‌تر است تیم ملی جودو را برای حضور پر قدرت در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر کند و زارعیان امیدوار است که بتواند تیم ملی جودو را تا آن زمان به شرایط مطلوب و ایده آل برساند.

امیدواریم که تیم ملی جودوی کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک پیروز و سر بلند باشد و ما دوباره شاهد مدال آوری این دلاور مردان جودوکار در عرصه‌های قهرمانی باشیم.


انتهای پیام/


برنامه تیم ملی جودو برای صعود به المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار