رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

از دست دادن داده‌های مردم و رفتن اعتبار دوستان نتیجه اعتماد به هاتگرام و تلگرام طلایی است

سردار جلالی در کانال خود نوشت: نتیجه اعتماد به هاتگرام و طلاگرام از دست دادن داده‌های مردم و رفتن اعتبار تاییدکنندگان آنهاست.

وضع موجود نتیجه اعتماد به طلاگرام و هات‌گرام استبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به اقدام اخیر گوگل در حذف هاتگرام و تلگرام طلایی از گوشی‌های کاربران و اقدام خصمانه اینستالگرام در مسدودسازی صفحات فرماندهان سپاه با انتشار مطلبی در کانال شخصی خود نوشت:

«نتیجه اعتماد به طلاگرام و هاتگرام همین وضع موجود و از دست دادن داده‌های مردم در این شبکه ها و رفتن اعتبار دوستان تایید کننده آنها.

خوب است درس بگیریم از این اقدامات دشمن و شبکه‌های ظاهراً مستقل و حوادث و نگاه خود را به این تحولات اصلاح کنیم.

خبر ارتباط شبکه تلگرام با دشمن، ارتباط معنی‌دار با گوگل، رفتار خصمانه اینستاگرام راهبرد جدید امنیت سایبری آمریکا و....قابل توجه جدی است.

اکثر کشورهایی که تلاش آمریکا را برای اشراف اطلاعاتی در فضای سایبری احساس می‌کنند دنبال ملی‌سازی فضای سایبری خود هستند. روسیه،چین،فرانسه و ایران از این جمله هستند.

این یک راهبرد اساسی است در ایجاد استقلال در بهره برداری مناسب از فضای سایبری برای همه و برای کشور ما ملی سازی زیرساختی شبکه اجتماعی.

بازی های بچه گانه و علائق حزبی و گروهی را در برابر مولفه های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری را کنار بگذارید دوستان.

مساله حفظ امنیت ملی و پایداری و تداوم کارکردهای اساسی سایبری کشور در هر شرایط یک تکلیف ملی و فرا گروهی است 'دقت کن برادر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار