نوازی: برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند

بازیکن سابق استقلال گفت: از لحاظ فنی ضعیف بودیم و برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند.

نوازی: برخی ازبازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل تیم الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: از لحاظ فنی ضعیف بودیم و برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند. ما به برد احتیاج داشتیم و اصلا انگار نه انگار که به بازیکنان گفته شده باید در این بازی برنده باشند. ۲ نماینده حذف شدند و امیدوارم بازی‌های بعد نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: اگر می‌خواهیم اینطور بازی کنیم همان بهتر که به این مسابقات نرویم. متاسفانه از لحاظ فنی خوب کار نمی‌کنند و طوری بازی می‌کنند که انگار اصلا تمرین نمی‌‌کرده اند. برخی از بازیکنان پیروزی استقلال در زمین اصلا برایشان مهم نیست.

نوازی در مورد فرشاد ماجدی گفت: فرشاد ماجدی اصلا استقلالی نیست و اضافه شدن او اشتباه بود و اینکه غیر استقلالی در کادر حضور داشته باشه درست نیست. از کسی نمی ترسم، یک سری‌ها در حد استقلال نیستند.

او در مورد بازیکن استقلال گفت: روح الله باقری را که در ابتدای فصل درخشید بیرون گذاشتند و متاسفانه هر شخصی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و به فکر خودشان هستند.


بیشتر بخوانید:

قربانی: قضاوت فرهاد مجیدی زود است

درخشانی: باخت پرسپولیس هواداران را نارحت کرد

بازیکن استقلال دیدار برابر العین را از دست داد


انتهای پیام/

صحبت‌های نوازی بعد از حذف استقلال از آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار