مبلغان بیانیه گام دوم را برای مردم تبیین می‌کنند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغان و مبلغات و امامان جماعت مساجد بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اعزام مبلغ به سطح استان از برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهد بود که هر منطقه با اعلام نیاز به مبلغ یا امام جماعت این اداره کل آمادگی اعزام را دارا است.

وی جزءخوانی، ختم قرآن کریم، جلسات تفسیر و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: برنامه شاخص در ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد با حضور قاریان و حافظان استان خواهد بود.

کارگر تصریح کرد: امامان جماعت مساجد در شب‌های پر فیض قدر در خصوص مسائل روز جامعه و مسائل سیاسی – اجتماعی سخنرانی خواهند کرد و به تبیین گام دوم انقلاب می‌پردازند.

وی گفت: از اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان برگزاری گردهمایی ،طلایه داران دیانت و سیاست، بود که به منظور آمادگی روحانیون و ائمه جماعت در ماه رمضان اجرا شد و حجت الاسلام خسروپناه از محققان حوزه علمیه به تبیین گام دوم انقلاب پرداختند و این گردهمایی برای ۴۰۰ نفر از امامان جماعت مساجد جهت آشنایی با فرمان حضرت آقا در خصوص گام دوم انقلاب برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در مساجد و مجموعه‌های فرهنگی اقامه نماز را خواهیم داشت اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و آسیب‌ها در خصوص سیل، امامان جماعت با تشویق و سفارش مردم به نیکوکاری در مساجد اقدامات لازم جهت کمک به سیل زدگان را خواهند داشت و از کمک‌های مردم روزه دار استان برای ساخت و ساز مناطق سیل زده غرب و جنوب کشور استفاده شود.

انتهای پیام/ی

بیانیه گام دوم را برای مردم تبیین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار