فتاحی: برانکو و مجیدی اعتراضی به فشردگی بازی‌ها نداشتند/ چرا ذوب آهن توانست صعود کند؟

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: برخلاف برخی هواداران متاثر از فضای مجازی، برانکو و مجیدی فشردگی رقابت‌ها را عامل حذف تیمشان از لیگ قهرمانان آسیا نمی‌دانند.

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن برخی انتقاد‌ها نسبت به تاثیر برنامه ریزی سازمان لیگ در حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: متاسفانه مردم از برخی مسائل خبر ندارند و تحت تاثیر برخی گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی قرار می‌گیرند. خود برانکو پس از بازی با پاختاکور گفت برنامه ریزی سازمان لیگ و فشردگی بازی‌ها تاثیری در این مورد نداشت و فرهاد مجیدی هم پس از بازی با الدحیل گفت بازی‌ها در تمام دنیا هر سه تا چهار روز یک بار برگزار می‌شود. مگر سال گذشته پرسپولیس با همین برنامه ریزی به فینال لیگ قهرمانان صعود نکرد؟

فتاحی: برانکو و مجیدی فشردگی رقابت ها را عامل حذف تیمشان از لیگ قهرمانان نمی دانند

برنامه ریزی سازمان لیگ برای این فصل از لیگ قهرمانان هیچ تفاوتی با سال پیش نداشت

او ادامه داد: برنامه ریزی سازمان لیگ برای این فصل از لیگ قهرمانان هیچ تفاوتی با سال پیش نداشت. ما حتی در ۲ مقطع به باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن گفتیم برای همکاری با آن‌ها و حضورشان در لیگ قهرمانان می‌توانیم بازی شان را به تعویق اندازیم، اما به جز استقلال ۲ باشگاه دیگر با این پیشنهاد موافقت نکردند. به همین دلیل اکنون بی انصافی است اگر برنامه ریزی رقابت‌ها را در حذف این ۲ تیم تاثیرگذار بدانیم.

نحوه برگزاری لیگ قهرمانان به ضرر کشور‌هایی است که لیگ شان با ۱۶ تیم برگزار می‌شود

او ادامه داد: بار‌ها اعلام کرده ایم نحوه برگزاری لیگ قهرمانان به ضرر کشور‌هایی است که لیگ شان با ۱۶ تیم برگزار می‌شود. لیگ ایران و عربستان با ۱۶ تیم برگزار می‌شود و یادمان نرود سال گذشته هر ۲ نماینده عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند. همین تیم‌های الهلال و الاهلی هم امسال و هم سال گذشته به برنامه ریزی AFC اعتراض کردند.

فتاحی: برانکو و مجیدی فشردگی رقابت ها را عامل حذف تیمشان از لیگ قهرمانان نمی دانند

چگونه ذوب آهن که بیشتر از استقلال و پرسپولیس بازی کرده به مرحله بعدی صعود کرد

مدیر مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: اگر برنامه ریزی ما عامل حذف استقلال و پرسپولبس بوده چگونه ذوب آهن که بیشتر از پرسپولیس و استقلال بازی کرد نتیجه گرفت. این تیم حتی ۲ بازی در پلی آف انجام داد و حتی ۲ بازی معوقه هم در لیگ برتر برگزار کرد.

فتاحی افزود: تا وقتی تقویم رقابت‌ها اینگونه و براساس برنامه لیگ کشور‌های شرق آسیا است، تیم‌های ما ضرر می‌کنند و به همین دلیل تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا از طریق رایزنی با AFC تقویم مسابقات را تغییر بدهیم. اکنون هم منتظر جلسه آتی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا پیشنهادات مان را بررسی کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ایران صفر - پاختاکور ازبکستان یک/ ارتش سرخ اولین جام را از دست داد/ پنبه کاران ازبک پنبه سرخ پوشان را زدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ذوب آهن از وقتی لیگ قهرمانان شروع شد نه دغدغه سقوط داشت نه استرس قهرمانی حتی برای بازی قبل از پرسپولیسش تو لیگ به چند تا از بازیکناش استراحت داد تا با انرژی جلوی پرسپولیس بازی کنند ذوب آهن فقط لیگ قهرمانان رو داشت در ضمن گروه ذوب آهن با گروه استقلال و پرسپولیس قابل مقایسه نبود اونم اگه توی یه گروه بود که یکم سخت تر بود الان حذف شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ذوب آهن صعود كرد چون در ليگ مدعي نبود و لذا با خيال راحت فقط به ليگ قهرمانان فكر مي كرد.
اما استقلال و پرسپوليس فشار بسيار زيادي را به خاطر رقابت در ليگ متحمل شدند تا جاييكه سرمربي استقلال به خاطر شكست در ليگ و از دست دادن شانس قهر ماني اخراج شد...
درك اين مسئله خيلي سخت جناب فتاحي ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۰۱:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تیم های سرخابی با هزینه های بسیار بالا حاشیه زیاد دارند و توقعشان هم بالاست. ذوب آهن خطر سقوط داشت و از ته جدول آمد بالا . با تیم های مدعی بازی کرد. ذوب آهن باور داشت خودش باید از پس مشکلات بربیاید
آخرین اخبار