گوشت مرغ مصرفی ایام ماه مبارک رمضان دراستان کردستان تامین شد

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: به منظورتامین گوشت مرغ مصرفی ایام ماه مبارک رمضان، سه میلیون و ۳۱۶ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی این استان انجام شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید مادح حسامی با بیان اینکه این میزان بیشترین مقدار جوجه ریزی در سال‌های گذشته است، گفت: با این میزان جوجه ریزی که اول فروردین امسال در واحد‌های مرغداری انجام گرفته بیش از هفت هزار و ۲۰۰ تُن گوشت سفید وارد بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: برای تداوم این میزان تولید نوبت دوم جوجه ریزی در سال جاری به همین میزان هم اکنون در حال انجام است و تولید آن تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

حسامی بیان کرد: محصول جوجه ریزی فروردین امسال اکنون در بازار عرضه می‌شود که با توجه به برنامه ریزی انجام شده در ماه رمضان هیچ گونه کمبود و محدودیتی در توزیع مواد پروتئینی در کردستان نخواهیم داشت.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ماهیانه حدود سه هزار و ۵۰۰ تُن در استان مصرف گوشت سفید داریم که تولید در حدود هفت هزار تُن است که سه هزار و ۵۰۰ تن تولید مازاد به استان‌های کرمانشاه و تهران فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/م

تامین مرغ برای ماه مبارک رمضان در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.