در حاشیه جلسه هیئت دولت چه گذشت؟

اخبار خوش دولتمردان به مردم/ از اجرای افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی تا نظارت کامل بر بازار

دولتمردان امروز بعد از جلسه هیئت دولت خبرهای خوشی را از تصمیمات جدید دولت برای ساماندهی به بازارهای مختلف و حقوق‌های کارکنان دادند.


به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت به صورت هماهنگ طرحی را برای ساماندهی در بازارهای مختلف کشور در حال اجرایی کردن بوده و وزرا و مسئولان دولتی خبرهای خوشی را در حاشیه جلسه هیئت دولت به مردم دادند.

دستور روحانی به برخی وزرا نسبت به تنظیم بازار

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مقرر شد طی دستور رئیس جمهور به وزرای جهاد کشاورزی و صمت هم در تهران و هم شهرستان‌ها به مناسبت ماه رمضان کالا‌ها علاوه بر مغازه‌ها در میادین میوه و تره بار و بازارچه‌ها عرضه شود تا مردم راحت‌تر نیاز‌های خود را برطرف و با قیمت مناسب‌تر آن‌ها را خریداری کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره احتمال کوپنی شدن کالا‌های اساسی تاکید کرد: وقتی که قرار است گزینه‌ها بررسی شود با توجه به شرایطی که داریم طبیعی است که همه آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم؛ ما مهم است که کدام گزینه انتخاب می‌شود که هنوز تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام نشده است. 

واعظی با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت سیل زدگان و بازسازی خانه‌های آنان در جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: این گزارش را آقای رحمانی فضلی ارائه کردند و از سوی دیگر دنبال منابع برای عملی شدن قول‌هایی هستیم که به مردم دادیم و این موضوعات را در جلسه امروز مورد توجه قرار دادیم.

خبرهای خوش وزیر صمت درباره توزیع کالاهای تنظیم بازار در ماه رمضان

رضا رحمانی وزیر صمت با تاکید بر اینکه هدف اصلی این وزارت‌خانه جلوگیری از توقف تولید است، افزود: پارسال به همه واحد‌های تولیدی و صنعتی اعلام شد تا مواد اولیه مورد نیازشان را به قدر کفایت تامین کنند تا امروز با مشکل مواجه نشوند. در این رابطه بانک مرکزی نیز در تلاش است تا به تامین ارز مورد نیاز تولیدکنندگان بپردازد.
اخبار خوش دولتمردان به مردم ایران/ از اجرای افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی تا نظارت کامل بر بازار
رحمانی ادامه داد: به سازمان صنعت استان‌ها ماموریت داده شده تا پیش از اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شوند، برای تامین مواد اولیه مورد نیازشان دست کم تا پایان امسال چاره اندیشی کنند. واحد‌های مشکل دار در زمینه تامین مواد اولیه می‌توانند به استانداری ها، سازمان صنعت استان‌ها یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر استان مراجعه کنند. این کمک شامل تامین نقدینگی‌های مورد نیاز این واحد‌ها نیز می‌شود.

وی درباره وضعیت بازار خودرو و روند افزایش قیمت آن، نیز گفت: پس از گذشت دو هفته ابتدایی سال که خودروسازان در تعطیلات به سر می‌بردند، اکنون جریان تولید به روال عادی خود بازگشته است. در ماه‌های گذشته تعدادی از خودرو‌های تولیدی به دلیل کسری قطعه، کف پارکینگ‌های خودروسازان انبار شده بودند که در هفته جاری بخش عمده ناقصی قطعات رفع شد و این خودرو‌ها به تدریج به بازار عرضه می‌شوند.

وزیر صنعت خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تولید خودرو به روال عادی خود بازگشته، بازار آن نیز به تدریج تنظیم خواهد شد.

وی بیان داشت: خودروسازان مطابق تعهدات خود در فروش فوری ۲۰ درصد تولیدات و عرضه ۸۰ درصدی دیگر خودرو‌ها برای عمل به برنامه پیش فروش‌ها اقدام می‌کنند.

رحمانی با اشاره به توزیع شکر اشاره کرد و گفت: با وجود متوسط مصرف روزانه هفت هزار تنی، ۱۰ هزار تن در روز از این کالا توزیع می‌شود. اما گرانی این روز‌های شکر در بازار به بارش‌ها و سیلاب اوایل سال مربوط است که وقفه‌ای در تولید آن ایجاد کرد.

وزیر صمت از افزایش نظارت‌ها در سطح خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌ها برای کنترل نوسان‌های قیمتی خبر داد.
 
رحمانی در پایان گفت: برنج داخلی و خارجی هم به اندازه نیاز جامعه در انبار‌ها وجود دارد. 
 
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که افزایش حقوق کارکنان دولت در ماه جاری به طور کامل پرداخت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: افزایش حقوق‌ها در آن بخش که ثابت بود و چهارصد هزار تومان در نظر گرفته شده بود اجرا شد و دستگاه‌هایی که تعلل داشتند با بخشنامه ویژه‌ای که ابلاغ شد پرداخت را انجام دادند.
وظیفه دولت جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم است
وی ادامه داد:در مورد افزایش حقوق برای بازنشستگان و کارمندان دولت که بیش از چهارصد هزار تومان برای هریک از آنان است، به دستگاه‌ها اعلام شد تا احکام کارگزینی خود را داشته باشند و این ماه کل آن افزایشی را که مرتبط با حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت است را به خزانه واریز می‌کنیم منتها مشروط بر این است که دستگاه‌ها بتوانند احکامی را که باید دقیقا درباره میزان این افزایش باشد را اعلام کنند و به ما برسانند.

نوبخت تاکید کرد: اقدامی دیگر برای بازنشستگان این است که همسان سازی را برای آنان در سال جاری انجام دهیم و امیدواریم با انجام این اقدام که دولت برای آن حدود پنج هزار میلیارد تومان کنار گذاشته است از این ماه اجرایی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه وظیفه ما در دولت جلوگیری از سخت شدن زندگی مردم است، افزود: دولت با تمهیدات خود به دنبال جلوگیری از ایجاد مشکل در زندگی مردم است، اما بنده اینجا از همکاران در بخش نظارتی طلب می‌کنم که وقتی دولت بیش از هزار و شصت میلیارد دلار صرفه نظر می‌کند و ارز کالا‌های اساسی را با قیمت ۴۲۰۰ تامین می‌کند تا به مردم فشاری وارد نشود، انتظار نداشته که در مبانی محاسباتی قیمت ارز نیمایی یا حتی ارز بازار آزاد باشد.

وی در پایان گفت: در بخش کنترل این چرخه محاسباتی قیمت‌ها همکاران من در بخش‌های نظارتی با قدرت بیشتری عمل کنندتا بیش از پیش از فشار اقتصادی به مردم جلوگیری کنیم.
 
بازار ارز آرام و در حال کنترل است
همتی رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: مردم با احتساب متغیر‌های سیاسی وارد این بازار نشوند، بانک مرکزی پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم را خواهد داشت. این مقطع هم خواهد گذشت و خوشبین هستیم.
همتی تصریح کرد: بانک مرکزی در متغیرات سیاسی نقش ندارد و تحولاتی را ایجاد نمی‌کند. ممکن است توافقاتی صورت گیرد و مذاکراتی انجام شود که هیچکدام از آن‌ها قابل پیش بینی نیست. آن چیزی که من در رابطه با امکانات و توانمندی‌های بانک مرکزی است می‌گویم. قرار نیست هر روز مبادلات و موازنات را در داخل سنگین کنیم. مواقعی که لازم باشد مداخله می‌کنیم و در حال حاضر می‌گویم شرایط بانک مرکزی از لحاظ توانمندی‌ها فرقی با گذشته نکرده است.

وی در در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر کسری بودجه دولت توسط افزایش نرخ ارز، گفت: اصلا این موضوع مطرح نیست، اگر چنین چیزی بود باید عرضه سنگینی در بازار داشته باشیم. تمام تلاش و همت بانک مرکزی این است که ثبات نسبی در بانک مرکزی ایجاد کند و از نوسانات شدید جلوگیری کند و این مهم‌ترین استراتژی بانک مرکزی است.
 
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بر اساس بند ۲۶ برجام، هر گاه ایران تشخیص دهد که طرف مقابل نسبت به تعهدات خود پایبند نیست ایران می‌تواند جزئی از عدم پایبندی به برجام را اعلام کند تا اینکه رفتار طرف مقابل را مجدداً مورد ارزیابی قرار دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: امروز رئیس جمهور صراحتاً بر اساس بند ۲۶ گفتند که طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نیست و بایستی یک توازنی بین تکلیف‌ها و حقوق‌ها باشد، نمی‌شود ما به تکالیف خود عمل کنیم، ولی از حقوق مصرحه در برجام استفاده نکنیم، اقدامی که آمریکا کرده بود بخشی از حقوق ایران را هم زیر سوال برده است.

وی گفت: آخرین اقدامی که آمریکا در مقابل ایران انجام داده بود جلوی بخشی از حقوق ما مانند فروش اورانیوم غنی شده و یا آب سنگین را گرفته بود، در صورتی که این حقوق ما به برجام است، با این سیر تحولات و متأسفانه عدم پر کردن خلاء خروج آمریکا از برجام توسط بقیه اعضای ۱+۵ به خصوص اتحادیه اروپا، لاجرند، جمهوری اسلامی ایران این قدم را گرفت و رئیس جمهور عدم فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

صالحی اظهار کرد: عدم فروش به این معناست که ما دیگر ملتزم به رعایت سقف ۳۰۰ کیلو بالای اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ و همچنین سقف ۱۳۰ تن برای آب سنگین دیگر نیستیم و دیگر الزامی به رعایت این سقف‌ها نخواهیم داشت، پیام رئیس جمهور امروز این بود که ما دیگر این سقف‌ها را رعایت نخواهیم کرد اگر در این ۶۰ روز طرف مقابل توانست نظرات جمهوری اسلامی ایران را تأمین کند، جمهوری اسلامی ایران هم راه را باز گذاشته تا همه چیز به حالت قبلی برگردد و طبق برجام عمل کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر طرف مقابل کماکان بخواهند بر بدعهدی خود و عدم التزام به تکالیف خود آنگونه که در برام مصرحه شده عمل نکند، جمهوری اسلامی ایران قدم‌های بعدی را خواهد برداشت، رئیس جمهور تاکید کردند خروج از برجام اصلا برای ما مطرح نیست و قصد خروج از برجام نیست بلکه در چهارچوب برجام از حقوقی که برای ما در آنجا مصرحه شده چنانچه که طرف مقابل ملتزم به تکالیفش نباشد جهوری اسلامی هم متناسب با شرایط و بر اساس ارزیابی که می‌کند تصمیمات مقتضی را خواهد گرفت.
 

محمدشریعتمداری درباره توزیع بسته‌های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رئیس جمهوری مطرح شد و این سبد با توجه به تعداد اعضای خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وزیر تعاون، در پاسخ به  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش میزان حقوق مشمولان تامین اجتماعی، یادآور شد: از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
هندوانه پانصد تومانی پارسال شده چهار هزار تومان (هشتصد درصد انوقت چهاصد تومان افزایش حقوق میشه خبر خوش ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام ناراحت نشید به قول آقای همتی همه چیز تحت کنترله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقوقها باید دو برابر بشه با این مخارج کمر شکن و حقوق های به شدت کم،خط فقر بالای چهار میلیون شده چرا پیگیری نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
دلار ۲۰۰۰بازار ارز ارام و تحت کنترل است..دلار ۳۵۰۰بازار ارز ارام و تحت کنترل است..دلار ۵۰۰۰بازار ارز ارام و تحت کنترل است..دلار ۱۰۰۰۰بازار ارز ارام و تحت کنترل است..دلار ۱۵۰۰۰بازار ارز ارام و تحت کنترل است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
زنده باد گل گفتى زنده باد تميز گفتى زنده باد واقعيت راگفتى زنده باد خجالت دادى و زنده باد كه خود را بيخودى خسته كرى
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
۴۰۰ هزارتومن افزایش خیلی زیاده با این تورم خیلی پایین! کمترش کنید!
نظارت؟! کدوم نظارت منظورتونه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدام نظارت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
آیاباافزایش 400هزارتومانی حقوق وتورم 500درصدی جای خوش حالی باقی می ماند
-
احمدرضا
۰۸:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
پراید رو قیمت پرادو میدن. سمند را قیمت هیوندا. 206 رو قیمن بنز. پارس رو قیمن سوزوکی. سوزوکی رو قیمت لامبورگینی و..............................
Netherlands
طوفان
۰۷:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خبرخوش؟!!! چ جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام لطفآ قبل از اینکه مردم را امیدوارکنیدخوب فکرکنید کدام۴۰۰۰۰۰تومان
بله مجلس گفته بود ولی کو گوششنوا تامین اجتماعی آن را به ۲۶۱۰۰۰تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا دیوان عدالت نسبت به استخدام های رانتی و بدون آزمون سکوت کرده است ؟؟؟؟؟
چرا افرادی که بدون آزمون و سفارشی استخدام شده اند را اخراج نمی کنند؟؟؟
چرا با افرادی که سفارش آنها را کرده اند و آنها را استخدام کرده اند برخورد نمی کند ؟؟؟
اصلا فلسفه ایجاد دیوان عدالت چیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر شما
کاملا درست فرمودی
دیوان عدالت باید به وظیفه قانونیش در جلو گیری از استخدام راتتی و اخراج مستخدمین رانتی عمل نماید
و با مسببان آن برخورد نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا دیوان عدالت نسبت به استخدام های رانتی و بدون آزمون سکوت کرده است ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حقگو
۰۲:۵۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه چی گرونتر میشه.
از مرغ و گوشت و گوجه و رب و ماکارونی و شیر و تخم مرغ و پنیر و پیاز و برنج و پراید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
هر ماه مردم گرسنه و هر ماه دارند ۵ میلیون تومان قرض و وام میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه نظارت رو قیمت اجاره خونه ها داشته باشین من یک خانواده سه نفره هستم 15دادم ماهی 550الان میگه باید 70بدی و 800
وارد عمل بشید نزارید بنگاه ها بخاطر حق العمل و کمیسیون بیشتر با صاحبخانه ها قیمتها رو بالاتر ببرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدام مردم اولا چهارصد هزار تومان مگه چیه بعد مگه چند درصد کارفرمایان این مصوبه را اجرا میکنند مگه چند درصد مردم بیمه دارن بجای این کارها تورم را کنترل کنید مسکن که یک چیز مصرفی است را کنترل کنید من با موتور کار میکنم قبلاً کار داشتم بخاطر کارم مریض شدم کار فرما بیرونم کرد رفتم بیمه شکایت کردم با یه بیمه بیکاری سروتشو هم آوردن این اتفاق حدود هجده سال پیش اتفاق افتاد حالا مگه موتور چه قدر در آمد دارد که هم این اجاره خانه مسکن که صاحب خانه آزمون میخود رو بدم سال نودوشش طلا و یه مقدار پول جور کردم تا یه خانه صد میلیونی تو جنوب تهران بخرم که متعصبانه خوردیم به سال ۹۷که متعصفانه با حمایت مسؤلان و ربط دادن مسکن به طلاو دولار مسکن چنان گران شد که آه مردم درآمد و پول پس انداز من بدبخت شد هیچ آیا این درست است ای مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
امید است همسان سازی در افزایش حقوق به چشم اید.سال گذشته که این اتفاق نیفتاد.چرا فاصله حقوق یک فرد شاغل ویک نفربازنشسته باشرایط مشابه باید نزدیک ۲میلیون تفاوت داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
والا دیگه بیش از طاقت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
Netherlands
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
400 تومان؟
الان با گوشت ۱۲۰ تومانی و برنج ۲۲ هزار تومانی و.... با این تورم که هرروز قیمتت بالا میره
اگه ۲ تومان هم اضافه میشد بازم کم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خبر خوش !!!!!!!!!!!!!

چند روز پیش رفتم از فروشگاه خرید کنم وقتی گفت چای کیلوی ۱۱۷ هزارتومان شوکه شدم چای ۳۰ هزار تومانی شده ۱۱۷ یعنی ۴۰۰ درصد افزایش
ولی افزایش حقوق کارمند و کارگر د بهترین حالت ۲۰ درصد است
حال این خبر خوش است یا عزای عمومی کارگر و کارمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همسان سازی یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این بی عدالتی است
همسان سازی یعنی چه
یعنی حقوق سرایدار سوم راهنمایی ۵ با فرد تحصیلکرده باید یکی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب تحصیلکرده من نیز مدرک ارشد دارم ولی از سیکل بانک کمتر دریافتی دارم
حال مساوی اون بشه بهتره یا از او کمتر باشه
هرچند همسان سازی یعنی افرادی که دارای یک مدرک برابر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت خودش از بازار اشفته بیشترین سود را میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ماشالا به تیم تدبیر و امید !!!!! با همین فرمون برین جلو همه ی چیزهایی هم که گرون نشده بود گرون میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دست مسعولان درد نکنه هرمغازهای میری چیزی بخری هرکدوم یه قیمت میدن اونم قیمت روبه بالا واقعا دستتون درد نکنه بانظارت خیلی دقیقتون حرف زدن که الکی باید عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
Hosseini
۲۳:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مطمعن باشید همه طرفها هم از برجام خلرج بشن باز ایران میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تور خدا یه فکری به حال ما کنین مسولین محترم میخوام یه خونه اجاره کنم نمیتونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اجاره ها رهن خونه وای ازین دنیا اخرش چیمیشه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۲:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدام کنترل بازار؟ سبدهای کالای اسفندماه کجا رفت؟ چهارصد هزار تومان هم دردی از مردم دوا نمی کند!
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسین
۲۲:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس همسان سازی حقوق کارمندان چی ؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما پرسنل شرکت برق هستیم .اضافه که نکردن هیچ تازه ۵۰۰ تومنم کم کردن از حقوقمون !
Iran (Islamic Republic of)
كمك متخصص اتاق عمل
۲۲:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اضافه كردن حقوق ها سم است كه در بدن ملت تزريق ميكنيد هزينه زندگى را پايين بياوريد قيمت برنج نسبت به سال كذشته ٣ برابر شده بدون هيچ دليلى صرفا بنام اينكه همه چيز گران شده در همسايگى ما در يك اب نبات شوكولات فروشى حدود ١٠٠ كيسه ١٠ كيلويى برنج ديده ميشد هر كيسه ٧٦٥٠٠ تومان از ديروز اتيكت قيمت را برداشتند و قيمت جديد نگذاشتند پرسيدم چى شد گفتند گران شد پرسيدم خودش گران شد يا شما گران كرديد گفت دست ما نيست ما كارگر و فروشنده هستيم شركت دستور داده و حالا هر كيسه ١٣٢٥٠٠ تومان قيمت خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه چیز ده برابر قیمتش رفته بالا
آنگاه شندرغاز 400 تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بازار که دست خود دولت هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقوق ۲ میلیون تومانی من اگر دوبرابر بشه هم ما فقیرانه زندگی میکنیم. برنج ایرانی از ۱۴ هزار تومان به ۲۲ هزار تومان رسید. مرغ از ۴۵۰۰ تومان به ۱۱۵۰۰ تومان رسید گوشت ۱۲۰ هزار تومان. اصلا به فکر ما نیستید. والا نیستید. از ملت نمیترسید؟
Denmark
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا عاقبتمون رو خیر کنه اینا هرچی گفتن برعکسش اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدام نظارت قیمت ها بسیارصعودی است فکر کنم مسئولان از وضعیت آرام کشوردیگری می گویند
له شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک سال گذشته وچند سال ازدولت شما،،،وعده های بیهوده زیاد شنیدیم دولت تدبیر دیگر این بازار واقتصاد درست نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه حقوق ما کارگران پیمانکاری نفت مشهد اضافه نشده و هیچ کسی پاسخگو نیست.همه چیز گران شده فقط شعار زیبا و اهدا یک گل کوچک با کارگر مشکلی حل نمیکنه اگر قصد خدمت دارید حقوق ما را مانند رسمی ها بدهید با مزایای کامل.
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۰:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
افزایش 400 تومانیدرسته
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس ما کجاییم,اضافه حقوقمون اعمال نشده...؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
نظازت بر بازار ...دیگع چقدر چیزا می خواد گرون بشه
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۹:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خبر خوش به آن مگن که همه مردم خبر خوش بشنوند نه یه عده خاص کار مندان از اول هم حقوق ماهانه داشتند ودارند اما کسانی که حقوق یادرامدی ثابت ندارند چه مثل روستائیان وقرار داد نمایندگی شرکت پست که حق السهم بهمن ماه 97 را نگرفته اند چه میشود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
گرون نکنید نمیخواد افزایش بدید،بفکر مشاغل آزاد کارگرهای ساختمونی هم باشید.................
-
حسین
۱۸:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
کجا خبر خوش بود اخههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
علامحسین-قصوری
۱۸:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خواهشمند-است-بنا-بکفته-اقای-نوبخت-خواهشمند-است-این-ماه-حکم-همسانسازی-انجام-گیرد-ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بازار ارز آرام و در حال کنترل است؟؟؟ یکی به این بنده خدا بگه دلار ۱۵۰۰۰۰ ریال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۸:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
هیچگونه حقوق ۴۰۰ تومانی اضاف نشده به کارمندان کلا ۲۲۰ هزار تومان اضافه کردن همش حرف میزنن در عمل هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیره
Iran (Islamic Republic of)
Fani
۱۷:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت وظایف معمولش را که رفاه مردم و نظارت بر بازار است
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۱۷:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای وزیر صمت پراید ۵۰ تومانی سمند ۸۵تومانی ازکدام تنظیم بازار حرف میزنی شاید منظورتان کشورهای دیگر هست چرا قیمتها را دادین دست دلال ها مگه شورای رقابت پس از بررسی همه جوانب قیمتها را تنظیم نمیکرد چرا به قشر ضعیف اینهمه بی عدالتی کردین منه کارگر بعداز۲۸سال کارگری خواستیم یه پراید ۲۰تومانی همراه خانواده سوار شیم که به لطف شما همون ۲۰تومان هم بااین تورم و گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این کنترل فقط تهران شهرستان ها نه بعد هم نوشدارو بعد مرگ سهراب..... قیمت ها رو چند برابر کردند ودارند انجام می دهند دیگه چیزی مونده برا نظارت، سفره مردم که روز به روز خالی تر. خودروسازها که دیگه نظارتی نمی خواهند پول هم باید بدی بری نظارت کرایه ها که قربونش برم هرکی یه چیز میگه آب وبرق هم با این افزایش حقوق باز.......... ،..... چه خوب شد بالاخره به فکر..... مردم افتادین
Germany
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
مسئولین همیشه میگن کالا به اندازه کافی هست همین و بس
مشکلی در تامین کالا نیست قیمت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
حالا کنترل هست رب شده ۲۰ ماکارونی شده ۸ خرما شده ۳۰ اگه نظارت نبود چی میشد جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
میگن مستمری کمیته امداد ۲۰ درصد افزایش یافته خانواده ۳نفره که مستمری ۷۰ هزارتومانی میگیره ۲۰ درصد افزایش چه دردی رو دوا میکنه انهم برا خوانوادهای که درامدی جز یارانه ومستمری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدوم نظازت ..کدوم خبر خوش کدوم بسته حمایتی.
Iraq
rostam
۱۵:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اضافات حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي تا الان پرداخت نشده حتي 400 هزار تومان فروردين هم به حساب اين بنده هاي خدا واريز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیم
۱۵:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دو ساله حقوقم اضاف نشده تازه 200 تومن از حقوقم کم کردن چون میگن شما شرکتی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینا همه بخاطر اینه که اداره کار هیچ حمایتی از کارگر نمی کنه وحتی به بازرسانش هم سپرده که طرف کارفرما را بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای شرکتی ها کسی نامه ی فدایت شوم ننوشته خودشون راضی اند
و گرنه بفرمایید خیلی ها هستند وارد شود با این دستمزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
من خود کارمند رسمی هستم
ولی معتقدم افزایش حقوق شرکتی ها هم باید متناسب تورم افزایش یابد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا عجیبه. حقوق کارمندان دولت ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته حقوق کارگران ۳۶ درصد تقریبا دو برابر کارمند. اگه واقعا کارگر زحمت کش باشه نوشه جونش نه کارمندی که حکم کارگر داشته باشه و پشت میز بشینه...تو شهرداری ها از این مدل دوم زیاد دارن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
گل گفتی اینجا باید دیوان عدالت ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۰:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدوارم هیچ کس جای کارگر نباشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازمسولین محترم خواهشمندیم که قیمت کرایه اتوبوس ها،تاکسی ها،اجاره خانه ها وقیمت مسکن راهم پایین بیاورند
Denmark
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چشم
آخرین اخبار