رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه از ابتدای هفته تا امروز ۶۰ هزار تومان کاهش داشت، گفت: امروز قیمت حباب سکه بدون تغییر ماند.

محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حباب سکه از ابتدای هفته تا امروز ۶۰ هزار تومان کاهش داشته است، گفت: امروز قیمت حباب سکه بدون تغییر ماند.

 رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه اونس جهانی طلا ۶ دلار افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: این موضوع باعث شده که قیمت طلا و سکه با کمی افزایش روبه‌رو شود.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته/ نوسانات نرخ ارز از عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت سکه 


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز سکه به‌طور متوسط ۲.۴ درصد رشد قیمت داشته است، تصریح کرد: قیمت طلا از ابتدای هفته تا امروز ۳ درصد افزایش قیمت داشت و علت این امر ناشی از افزایش قیمت ارز در بازار است.

کشتی آرای با بیان اینکه در ماه رمضان دادوستد در بازار کمتر شده است، یادآوری کرد: پیش بینی دقیقی از بازار طلا و سکه نمی‌توان داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: درباره توصیه‌های کانال‌های تلگرامی به خرید و فروش طلا و سکه در برخی از روز‌های خاص، گفت: مردم توصیه‌های کانال‌های تلگرامی را جدی نگیرند چراکه این‌ها منافع خودشان را هم در نظر می‌گیرند.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۶۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱ میلیون و ۲ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۸۷ دلار و ۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۹ هزار و ۶۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین اسماعیلی
۱۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سکه 5 ملیونو 90 هزار تومان
بعد حباب 60 هزار تومنیش ترکید
آخرین اخبار