۹۰ درصد اطلاعات مشترکان برق کردستان وارد سیستم GIS شد

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تاکنون ۹۰ درصد اطلاعات مربوط به مشترکان برق این استان در سیستم GIS ثبت شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید علیمحمدی گفت : برنامه تکمیل بانک اطلاعاتی شبکه برق در GIS از سال ۸۸ در استان شروع شده، اما در سال ۹۳ به طور جدی عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی شبکه برق استان تا اول تیر امسال کامل می‌شود، اضافه کرد: کل شبکه ۲۰ کیلوولت و پست‌های توزیع برق در سیستم اطلاعاتی GIS وارد شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: تاکنون ۹۰ درصد شبکه فشار ضعیف برق و ۹۰ درصد اطلاعات مشترکان استان در این سیستم پیشرفته به ثبت رسیده است.

علیمحمدی با بیان اینکه ثبت اطلاعات شبکه برق شهرستان‌های قروه و دهگلان در حال اتمام است، افزود: بانک اطلاعاتی ۹ شهرستان دیگر استان به طور کامل در سامانه GIS ثبت و انجام شد.

وی از کاربردی کردن تمام فرآینده‌های مربوط به پروژه‌ها و نرم افزار‌ها در بستر این سیستم تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد: از طریق این سامانه مطالعات دقیق، جانمایی تجهیزات، بحث‌های فنی، امور مشترکان و بهره برداری انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: در این بانک اطلاعاتی، لایه سیل و گسل تعریف کردیم که برای جانمایی و مسیریابی کاربرد دارد.

علیمحمدی اضافه کرد: با اجرایی شدن این سامانه، مشترکان بدون مراجعه به شرکت برق یا دفاتر خدماتی، از حدمات الکترونیکی واقع در پرتال این شرکت، از جمله خرید انشعاب و جابجایی کنتور بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ع

۹۰ درصد اطلاعات مشترکان برق کردستان وارد سیستم GIS شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.