طى اطلاعیه‌اى؛

زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تغییر کرد

دانشگاه آزاد طى اطلاعيه‌اى اعلام كرد: برای همراهی با داوطلبان مناطق سیل‌زده زمان برگزاری اولین آزمون جامع دکتری تغییر کرد.

زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تغییر کردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌ای از تغییر آزمون آزمون جامع دکتری خبر داد.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: با توجه به بارش و سیلاب‌های اخیر کشور و در راستای همراهی با دانشجویان دوره دکتری و فراهم کردن فرصت بیشتر برای مطالعه و آمادگی جهت شرکت در آزمون جامع دکترا، زمان برگزاری این آزمون تغییر کرد.

به استناد مصوبه شورای راهبردی معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه تاریخ برگزاری اولین آزمون جامع دکتری سال ۹۸ تمامی واحد‌های دانشگاهی از نیمه دوم خرداد به دهه دوم تیرماه تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/

تغییر زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
آزمون جامع دکتر چه زمانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
لینک اطلاعیه یا وبسایت خود دانشگاه ازاد رو هم میتونید بگذارید. من تو سامانه اطلاع رسانی خود دانشگاه پیدا نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
با عرض سلام و ادب
ما داوطلبان نظام قدیم بر اساس مصوبه 26 شهریور 97 شورای سنجش و پذیر برای آمادگی در کنکور سراسری 99 منابع و کتب نظام جدید را تهیه کردیم و هزینه های فراوانی را متحمل شدیم. اینک بعد از هفت ماه بر اساس مصوبه جدید ما را مجبور به شرکت در کنکور نظام قدیم کرده اند در صورتی که ما منابع نظام جدید را مطالعه کردیم، لذا خواهشمندیم در جهت انتخابی شدن کنکور سراسری 99 این موضوع مهم را از وزیر علوم جناب غلامی پیگیری کنید
با تشکر و احترام
آخرین اخبار