نیمه نهایی لیگ اروپا؛

هت تریک اوبامیانگ جواز فینال توپچی‌ها راصادر کرد/ساری رکورد انگلیسی‌ها را کامل کرد

دیدار‌های برگشت رقابت‌های لیگ اروپا امشب با برگزاری دو دیدار هم زمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری دو دیدار هم زمان در اسپانیا و انگلیس  پیگیری شد تا تکلیف فینالیست‌های رقابت‌های لیگ اروپا ۲۰۱۹ مشخص شود.  

تیم فوتبال چلسی در لندن از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و آرسنال هم در بندر والنسیا به مصاف این تیم رفت. پیش از این بازی رفت تیم‌های چلسی و آینتراخت با نتیجه تساوی ۱ -۱ به پایان رسیده بود و بازی آرسنال و والنسیا هم با نتیجه ۳-۱ به سود آرسنالی‌ها در لندن پایان یافته بود.  

زور خفاش‌ها به توپچی‌ها نرسید 

تیم فوتبال والنسیا که این روز‌ها شرایط نسبتا خوبی را در فوتبال اسپانیا دارد امروز در حالی از آرسنال پذیرایی کرد که بسیاری با توجه به قدرت این تیم در اسپانیا و عملکرد نسبتا خوبش در رقابت‌های اروپایی امسال انتظار نمایش بهتری از آن را داشتند.  

هت تریک اوبامیانگ جواز فینال توپچی‌ها راصادر کرد

والنسیا با توجه به این که توانسته بود در زمین آرسنال یک گل به ثمر برساند در صورتی که موفق می‌شد در این بازی خانگی با نتیجه ۲- ۰ برنده شود به فینال این رقابت‌ها راه میافت، اما این طور نشد، زیرا شاگردان امری شرایط بهتری نسبتا به خفاش‌ها داشتند.  

گامبرو برای والنسیا شروع رویایی را رقم زد و نخستین گل مسابقه را برای تیمش در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند تا توجه بسیاری را به احتمال رخ دادن یک کامبک دیگر جلب کند، اما این روند در جریان مسابقه ادامه پیدا نکرد و با وجود نمایش برابر دو تیم در لحظاتی از مسابقه تیم فوتبال آرسنال در دقیقه ۱۷ گل خورده اش را توسط اوبامیانگ جبران کرد  تا بازی برابر شود این، اما پایان کار نبود و لاکازت در دقیقه ۵۰ گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا کار بیش از پیش سخت شود.  

هت تریک اوبامیانگ جواز فینال توپچی‌ها راصادر کرد

گامیرو، اما ببازهم گلزنی کرد تا حساب کار ۲ -۲ مساوی شود و همچنان امید توپچی‌ها زنده بماند، اما شاگردان امری باز هم بی خیال نشدند و در دقایق ۶۹ و ۸۹ بازهم توسط اوبامیانگ به گل رسیدند تا در شب هت تریک این بازیکن جواز حضور در فینال رقابت‌های لیگ اروپا را پس از ۱۵ سال کسب کنند.  

به این ترتیب آرسنال به سومین انگلیسی تبدیل شد که پس از لیورپول و تاتنهام به فینال یک جام معتبر اروپایی رسید.  

چلسی ۱ -۱ آینتراخت 

شاگردان ساری که این روز‌ها عملکرد خوبی در رقابت‌های مختلف مانند لیگ جزیره دارند و تاکنون توانستند رکورد جالبی در رقابت‌های اروپایی امسال با بیش از به ثمر رساندن ۳۰ گل ثبت کنند در بازی برگشت مقابل آینتراخت شادابی و عملکرد خوب همیشه را نداشتند.  

هت تریک اوبامیانگ جواز فینال توپچی‌ها راصادر کرد

آن‌ها که در بازی رفت با نتیجه ۱ -۱ متوقف شده بودند در بازی برگشت و در پایان ۹۰ دقیقه بازی به تساوی ۱-۱ رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه برسد.  چیک در دقیقه ۲۸ برای چلسی و جوویچ برای آینتراخت در دقیقه ۴۹ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.  

هت تریک اوبامیانگ جواز فینال توپچی‌ها راصادر کرد

بازی در وقت های اضافه هم بسیار جذاب و دیدنی پیگیری شد اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند در این وقت ها هم گلی به ثمر برسانند تا برای نخستین بار در جام امسال تکلیف تیم راه یافته به مرحله بعد را ضربات پنالتی مشخص کند. 

شاگردان ساری در نهایت موفق شدند در ضربات پنالتی ۴ -۳ برنده شوند تا در اتفاقی جالب دو فینال رقابت‌های امسال اروپا تمام انگلیسی شود. 


بیشتر بخوانید: 

کار سخت والنسیا مقابل توپچی‌ها /ساری به دنبال جبران ناکامی‌ در جدال با آینتراخت

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی‌ها / لیورپول اژد‌ها را به آتش کشید

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی و هت تریک جانشین رونالدو در پرتغال/خفاش ها فاتح جنگ داخلی اسپانیا در شب برد چلسی


انتهای پیام/ 

نتایج بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار