دیدار‌های حساس ماشین سازان در ۲ هفته پایانی لیگ

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته‌های پایانی لیگ برتر به مصاف مدعیان می‌رود و در این رقابت‌ها می‌تواند قهرمان لیگ برتر و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که قدمت آن به سال ۱۳۴۷ باز می‌گردد قدیمی‌ترین و تیم شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

  فوتبال دوستان قدیمی شهر تبریز خاطرات زیادی با این تیم دارند و از تاسیس این تیم همواره لحظات تلخ و شیرینی را به همراه این تیم گذرانده اند. ماشین سازان در شهر تبریز که لقب سبز قبا‌ها را از فوتبال دوستان این شهر دریافت کرده اند و بعد از ظهور تیم فوتبال تراکتورسازی در این شهر همواره زیر سایه این تیم قرار داشتند. تبریزی‌ها از این تیم به عنوان برادر کوچک تراکتور سازی یاد کرده اند.

تیم فوتبال ماشین سازی در زمان حضور‌های مقطعی خود در لیگ برتر به عنوان تیمی بی حاشیه در این لیگ حضور داشت و معمولا رسانه‌های مختلفی اخبار زیادی از این تیم تبریزی منتشر نمی‌کردند. اما حضور این تیم در لیگ برتر امسال به عنوان جایگزین گسترش فولاد و دارا بودن مالک مشترک به همراه تراکتورسازی، تیم دوم شهر تبریز را مورد توجه رسانه‌ها قرار داد. علاوه بر حضور جنجالی این تیم در لیگ برتر و مالکیت مشترک آن‌ها به همراه تراکتورسازی، قرعه کشی مسابقات لیگ برتر نیز این تیم را بیش از پیش مورد توجه قرار داد. طبق قرعه کشی مسابقات شاگردان رضا مهاجری در این تیم هفته‌های پایانی را باید به مصاف مدعیان می‌رفتند و این یعنی سر نوشت تیم قهرمان در دستان شاگردان رضا مهاجری و تیم ماشین سازی بود.

سبز قبا‌های شهر تبریز، اما در مسابقات فصل ۹۸-۹۷ لیگ برتر با وجود تمام حواشی که در این لیگ داشتند نتایج قابل قبولی از خود به جا نگذاشتند. ماشین سازان تبریزی تا به اینجای مسابقات با کسب ۱۶ تساوی از ۲۸ مسابقه رکورد دار تساوی هستند و این به آن معنا هست که شاگردان مهاجری بیش از ۵۰ درصد مسابقات را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشته اند. شاگردان رضا مهاجری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فقط موفق به کسب ۴ پیروزی شده اند که این آمار برای تیمی مانند ماشین سازی تا حدی فاجعه بار می‌باشد. سبزقبا‌ها شهر تبریز نیز با متحمل شدن ۸ باخت تا این جای مسابقات فقط باید برای ماندن در لیگ برتر رضایت داشته باشند نه چیز دیگری، اما شاگردان رضا مهاجری می‌توانند از کسب پیروزی در ۲ بازی اخیرشان با خیال راحت فصل را تمام کنند. آن‌ها در ۲ بازی آینده باید به ترتیب به مصاف پرسپولیس و پدیده مشهد بروند که کسب ۶ امتیاز از این ۲ مسابقه چیزی شبیه معجزه خواهد بود.

شاگردان مهاجری در تیم ماشین سازی تبریز فردا شب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای دیدار با ماشین سازی

ترکیب احتمالی ماشین سازی مقابل پرسپولیس

ماشین سازان با تمام توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار