اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش اختلالات جسمی کودکان

فراخوان ارسال مقاله به نخستین همایش ملی اختلالات شایع جسمی، روانی و رفتاری کودکان و اثرات آن بر جامعه منتشر شد.

اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش اختلالات جسمی کودکان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا انوری رییس همایش ملی اختلالات شایع جسمی با اشاره به انتشار فراخوان ارسال مقاله به نخستین همایش ملی اختلالات شایع جسمی، روانی و رفتاری کودکان و اثرات آن بر جامعه، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اصل آثار خود تا ۲۰ مرداد به نشانی http://www.azadmed.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: محور‌های همایش شامل اختلالات جسمی کودکان مسائل اجتماعی مؤثر بر کودکان، کودکان و سوء رفتار، کودکان و فضای مجازی و رسانه‌های جمعی، کودکان و طلاق والدین، حقوق کودک از منظر اسلام و قانون اساسی، اختلالات تکاملی دوران کودکی و اختلالات روانشناختی کودکان است.

علیرضا انوری تصریح کرد: آموزش و پرورش در کودکان، تکنیک‌های ارتباط با کودک، نحوه آموزش صحیح مسائل اخلاقی به کودک، کودکان و کلاس‌های غیردرسی، اختلالات شناختی کودکان و سیاست‌های تامین مالی سلامت کودکان از دیگر محور‌های این همایش است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد بیان کرد: از اهداف برگزاری این همایش آشنایی با رویکرد‌های علمی و تربیتی همسو با رشد تکنولوژی و به کارگیری این رویکرد‌ها در امر تربیت کودکان، آشنایی دانشگاهیان و عموم مردم با بیماری‌های شایع دوران کودکی و مداخلات درمانی جدید و آشنایی با اختلالات دوران کودکی و ارائه راهکار‌هایی برای رفع آن است.

نخستین همایش ملی اختلالات شایع جسمی، روانی و رفتاری کودکان و اثرات آن بر جامعه ۲۱ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

فراخوان ارسال مقاله به همایش اختلالات جسمی کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.