مذاکرات مفید برای آینده تنیس روی میز / آمادگی STAG برای همکاری با ایران

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری مسابقات امیر کاپ در دوحه جلسات و مذاکرات مستمری را به انجام رسانده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون که بنا به دعوت خلیل مهنادی رئیس فدراسیون قطر به همراه محمود نظری دبیر فدراسیون در حاشیه برگزاری مسابقات امیر کاپ در دوحه بسر می‌برد، جلسات و مذاکرات مستمری را طی سه روز گذشته به انجام رسانده است.

خلیل مهنادی که علاوه بر ریاست فدراسیون قطر، نایب رئیسی فدراسیون جهانی تنیس روی میز و قائم مقامی اول کنفدراسیون آسیا را نیز عهده دار می‌باشد، در این جلسات از نزدیک با نظرات و پیشنهادات ایران آشنا شد.

در این ملاقات بر استمرار همکاری‌های سه سال گذشته فی مابین قطر و ایران تاکید و با دعوت رسمی مهراد علی قارداشی، مقرر گردید نایب رئیس فدراسیون جهانی ظرف چند ماه آینده به ایران سفر کند.

خلیل مهنادی طی این گفتگو‌ها از رشد چشمگیر تنیس روی میز ایران در سال‌های اخیر به خصوص کسب مدال‌های ارزشمند ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان آسیا و همچنین صعود کشورمان به دسته برتر بزرگسالان جهان و حضور نونهالان قطری در کمپ تیم‌های ملی ایران به نیکی یاد کرد.

در این جلسات در رابطه با نحوه توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در آسیا و حفظ حقوق کلیه کشور‌ها بحث و تبادل نظر گردید و ابراز امیدواری شد که تصمیمات متخده در این زمینه با رعایت تفکر جمعی در سطح کنفدراسیون آسیا مد نظر قرار بگیرد.

از دیگر نکات جالب حضور مهرداد علی قارداشی در قطر، ملاقات بسیار مفید با Vivek Kohi مالک شرکت STAG از برند‌های مطرح لوازم تنیس روی میز بوده است.

قابل ذکر است که این شرکت اسپانسر تیم‌های ملی پنجاه و هفت کشور مختلف و همچنین اسپانسر قطر اپن (تور جهانی پلاتینیوم) معتبرترین تورنمنت بین المللی ۱۰ سال اخیر جهان را عهده دار می‌باشد.

مالک شرکت STAG که با توجه به حضور ریاست فدراسیون ایران در دوحه، به قطر سفر کرده بود، طی برگزاری جلساتی اختصاصی از همکاری با کشورمان استقبال و مقرر گردیده پیشنهادات این شرکت مورد مطالعه مقامات ایرانی قرار بگیرد و سپس در صورت حفظ منافع کشورمان، مقدمات عقد قرار داد با شرکت فوق الذکر فراهم گردد.

 

انتهای پیام/

 

سفر رئیس فدراسیون تنیس روی میز در قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار