شاگرد مغازه عامل برداشت غير مجاز از حساب صاحب کار

زنی جوان که با سوء استفاده از اعتماد صاحبکارش با ایجاد رمز دوم به حساب بانکی اش دستبرد زده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

شاگرد مغازه عامل برداشت غير مجاز از حساب صاحب کارسرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی شکایت خانمی میانسال و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار مامورین فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ‌های بجامانده متهم را خانمی ۲۴ ساله و شاگرد مغازه شاکی که یک پرده دوزی است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: متهم ۲۴ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده در بازجوئی‌های به عمل آمده ضمن ابراز ندامت از بزه انتسابی اعلام داشت پس از جلب اعتماد صاحبکارش و با ایجاد رمز دوم اقدام به برداشت غیر مجاز ۵۸ میلیون ریال در قالب خرید اینترنتی و شارژ کیف پول الکترونیکی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا بوده و در این خصوص به هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار