امام جمعه تربت جام:

بی تفاوتی مسئولان فرهنگی موجب افزایش ناهنجارهادرجامعه شده است

امام جمعه گفت:بی تفاوتی مدیران نهاد‌های فرهنگی و نداشتن طرح و برنامه باعث افزایش ناهنجاری‌ها در جامعه شده است.

بی تفاوتی مسئولان فرهنگی موجب افزایش ناهنجارهادرجامعه شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام جوادطاهری امام جمعه تربت جام در جمع مدیران نواحی طلایه داران معروف گفت:مردم به افزایش ناهنجاری‌ها، بد حجابی و گران فروشی‌ها در جامعه اعتراض دارند و برای فرهنگ سازی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها بیش از ۴۰۰ طلایه دار معروف آموزش و ساماندهی شدندکه تا کنون   وارد کار نشدند .

وی ادامه داد:درماه رمضان فضابرای معروف فراهم است و درپارک‌ها ارشاد آغاز شود تا از شرمندگی مردم بیرون بیایم و ازظرفیت آماده بودن طلایه داران معروف استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت:استقرار طلایه داران معروف برای یک امر خاص نباشدو درپارک‌ها با نصب چادر اکیپ‌ها فعال و موارد لازم را متذکر شوند.

ولی قنبری راد افزود: گروهی از طلایه داران با مراجعه به ادارات ضعف‌ها و منکرات را بررسی به دادستانی اعلام تا نقاط منفی کتبابه مدیر دستگاه برای رفع اعلام شود و درصورت عدم توجه جنبه کیفری دارد و امکان انفصال از هم دارد.

وی ادامه داد:درحال حاضر تعدادی از گرو‌های طلایه داران وارد عمل شدند و بستر را برای ورود بیشتر اکیپ‌ها فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای تمام قوانین نظام اسلامی مشمول امربه معروف و نهی از منکر است وباید تذکر لسانی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

انتهای پیام//ز. ج

باید تذکر لسانی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار