حدادی: مسئولان ورزش باید حمایت صددرصد تا المپیک داشته باشند/ شاید کسب سهمیه برای فدراسیون دوومیدانی مهم نبود

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری باید حمایت صددرصد تا المپیک داشته باشند تا بتوانیم برای این رقابتها آماده شویم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر کشورمان درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: خدا را شکر وضعیتم خوب است و ۲ ماه در اردو بودیم و تمرینات خوبی داشتیم، اما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیدم، چون مسابقات قهرمانی جهان در مهرماه برگزار می‌شود و امیدوارم به تدریج به آمادگی کامل برای این رقابت‌ها برسم و اتفاق خاصی  رخ ندهد.

او ادامه داد:  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری باید حمایت صددرصد تا المپیک داشته باشند تا بتوانیم برای این رقابت‌ها آماده شویم. نتایج هم نشان می‌دهد که رکوردهایم  برای کسب ورودی قهرمانی جهان، المپیک و لیگ الماس رو به رشد است وامیدوارم همین طور ادامه بدهم.

حمایت‌ها در ۲ ماه گذشته خوب بوده است 

حدادی درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه داشتند، گفت: حمایت‌ها در ۲ ماه گذشته خوب بوده است، اما اگر می‌خواهیم در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک نتایج خوبی کسب کنیم به طور حتم باید حمایت‌ها بیشتر باشد و هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشیم تا خود را برای رقابت‌ها آماده کنیم.

حدادی: مسئولان ورزش باید حمایت صددرصد تا المپیک داشته باشند/ شاید کسب سهمیه  برای فدراسیون دوومیدانی مهم نبود

برگزاری اردو در آمریکا هنوز قطعی نشده است 

پرتابگر طلایی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا درباره اینکه برنامه اردویی خارج از کشور دارد یا نه! گفت: طبق برنامه مرحله دوم لیگ الماس در سوئد ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود  که در آن مسابقات شرکت می‌کنم و بعد از آن یک ماه در اردوی خارج از کشور زیر نظر مک ویلکینز تمرین می‌کنم که به احتمال زیاد این اردو در آمریکا خواهد بود که صددرصد مشخص نشده است. سپس به ایران بازمی گردیم و بعد از آن به چین می‌رویم و به اروپا می‌رویم تا در مسابقات دایموند لیگ شرکت کنم. به هر حال مسابقات ادامه دارد تا در قهرمانی جهان شرکت کنم.

فدراسیون دوومیدانی درباره تاخیر اعلام کسب سهمیه پاسخگو باشد 

حدادی درباره اینکه یک روز بعد از کسب قهرمانی در آسیا مشخص شد که  سهمیه المپیک را بدست آورده است، بیان کرد: من نباید به این سئوال جواب بدهم و فدراسیون دوومیدانی باید پاسخگو باشد و رکورد‌ها مشخص شده بود و ۱ می‌سال میلادی ورودی المپیک مشخص شده بود و ۲ روز بعد از آن سهمیه المپیک گرفتم و شاید اطلاع رسانی نشده بود، اما باید زودتر اینکار انجام می‌دادند. متاسفانه فدراسیون دوومیدانی اطلاع رسانی نکرده بود که اگر حدادی این مقدار پرتاب داشته باشد ورودی المپیک بدست می‌آورد.

حدادی: مسئولان ورزش باید حمایت صددرصد تا المپیک داشته باشند/ شاید کسب سهمیه  برای فدراسیون دوومیدانی مهم نبود

او درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی کم لطفی کرده است، گفت:  دوستان لطف دارند و تاخیر در اعلام کسب سهمیه المپیک از سوی من کم لطفی نیست. شاید کسب سهمیه المپیک مهم نبوده است که اعلام نکردند. البته اشکالی ندارد و ان شاالله اتفاقات خوبی در آینده رخ بدهد.

با افتخار طراحی لباسم را خودم انجام می دهم 

پرتابگر دیسک کشورمان درباره اینکه جهت پیدا کردن حامی مالی مشکل دارد، اظهار کرد: با افتخار طراحی لباس‌ها را خودم انجام می‌دهم و طرح لباسم در مسابقات قهرمانی آسیا مسجد  نظیر الملک شیراز بود که خیلی طرفدار پیدا کرد و خیلی‌ها به من ایمیل زدند که طراحی لباسم خیلی زیبا بود و مسابقات بعدی هم طرحی زیبا از دعا کردن یک انسان بود. هر مسابقه یک لباس و طرح جدید می‌پوشم. برای المپیک هم قصد داریم که یک طرح زیبا برای پیراهنم در نظر بگیریم که انشالله بتوانیم این لباس برای کاروان ایران در این رقابت‌ها طراحی کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال شان و مقام ورزشکاران و قهرمانان ایرانی خیلی بالاست و باید با لباسی در المپیک حاضر شوند که همه جهانیان لذت ببرند. به طور حتم خیلی دوست دارم که لباس برای کاروان ایران در المپیک طراحی کنیم  و  اکثر طراحان خوب در ورزش هم کار می‌کنند و دوومیدانی کاران لباس‌های مطرح و معروفی را می‌پوشند.  به طور حتم می‌توانیم لباس ارزشمند برای کل کاروان ایران درست کنیم تا با افتخار به المپیک بروند و باعث سرافرازی کشورمان شوند.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار