مدیر امور آب تهران بزرگ مطرح کرد؛

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از بستر ۳ رودخانه در استان تهران

نیکنام گفت: ۲ هزار متر مربع از بستر رودخانه‌های کمرد، جاجرود و سیاهرود در روستا‌های باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزادسازی شد.

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از بستر ۳ رودخانه در استان تهرانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو، علیرضا نیکنام مدیر امور آب تهران بزرگ با اشاره آزادسازی بستر رودخانه های اطراف تهران اظهار کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی و آب‌های سطحی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، مساحتی به میزان "دو هزار متر مربع" از بستر رودخانه‌های کمرد، جاجرود و سیاهرود در روستا‌های باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزادسازی شد.

مدیر امور آب تهران بزرگ افزود: در این عملیات جمع آوری دیواره، فنس و آجر چینی موارد احیا شده آزادسازی قبلی بوده است که در قالب آزادسازی رودخانه از تصرف افراد سودجو خارج شد.


بیشتر بخوانید: افزایش ۶۲ درصدی حجم مخازن سدها نسبت به سال گذشته/۷۶ درصد مخازن سد‌های کشور پر است


نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ کرده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان بیان کرد: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

برخورد با سازندگان املاک  در حریم  و بستر رودخانه های تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار