سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان: دخالت غیر ورزشی‌ها در فوتبال را قبول نداریم

حاجی پور گفت: ورزش جای افراد غیر ورزشی نیست و دخالت این افراد را در فوتبال قبول نداریم.

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان: دخالت نمایندگان مجلس در فوتبال را قبول نداریم

محمد رضا حاجی پور سرپرست تیم فوتبال داماش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسئولان باشگاه داماش در چار چوب  قانون پیگیر مسائل دیدار با نیروی زمینی تهران هستند و مکاتباتی را هم در این خصوص با فدراسیون فوتبال انجام داده اند تا حقی از هواداران تیم فوتبال داماش ضایع نشود.

او  ادامه داد: هیئت مدیره داماش به شدت در خصوص احقاق حق  این تیم  پیگیر است و  فقط افراد حاضر در هیئت مدیره هستند که می توانند در خصوص این ماجرا اظهار نظر کنند و آن ها اجازه ورود به هیچ یک از افراد غیر ورزشی شهر رشت را به این موضوع نخواهند داد، زیرا ورزش جای این افراد نیست و آن ها حق اظهار نظر در حوزه تحت نظر خود را خواهند داشت.

حاجی پور همچنین در ادامه افزود: فوتبال دوستان و اعضای هیئت مدیره تیم داماش در تلاش هستند تا فدراسیون فوتبال در استقلال کامل  به مسائل تیم فوتبال داماش بپردازد نه زیر فشار غیر ورزشی!

او در ادامه در خصوص هواداران تیم داماش گفت: هواداران این تیم در فوتبال ایران بی نظیرند زیرا با وجود اینکه این تیم در لیگ دسته دوم به سر می برد اما هواداران همیشه از بازی هایی این تیم استقبال کردند و در بازی برابر تیم نیروی زمینی نیز حدود ۲۰ هزار هوادار از این تیم حمایت کردند  اما متاسفانه جلوی چشمانشان  در حق  تیم داماش ظلم شد تا هواداران این تیم ناراحت شوند.

او در ادامه افزود بعد از شکست تیم داماش برابر  نیروی زمینی، شهر رشت به یک شهر عزادار تبدیل شده است و دیگر خبری از  شور و هیاهوی طرفداران در سطح شهر دیده نمیشود.

سرپرست تیم فوتبال داماش در ادامه تصزیح کرد: به دلیل درخواست زیاد هواداران تیم داماش مبنی بر پیگیری  حقشان نمی توانم از خانه خارج شوم، مسئولان فدراسیون فوتبال باید فکری به حال هوادران تیم داماش کنند.

او همچنین در خصوص ادامه فعالیت تیم داماش در جام حذفی و  وضعیت بازیکنان و کادر فنی  این تیم برای  فصل آینده نیز گفت: مالکان و هیئت مدیره باشگاه داماش  در این خصوص تصمیم گیرنده هستند و کسی نمی تواند در این باره اظهار نظر کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار