کیانی: اتفاقات بازی با پدیده علیه ما بود / در شان و شخصیت فغانی نیست که لجبازی کند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: اتفاقات بازی با پدیده علیه تیم ما بوده است و امروز آن طور که باید فوتبال بازی نکردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی برابر تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: ما با تعویض‌های صورت گرفته توانستیم گل خورده را برابر پدیده جبران کنیم. به هر حال  هر کدام از ۲ تیم می‌توانستیم برنده این بازی شویم و به هر ۲ تیم تبریک می‌گویم که فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. همچنین یک تبریک ویژه به پیام نیازمند می‌گویم که همیشه بی نظیر است، اما امروز اگر  او  نبود در آن صورت ما نمی‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و بهترین‌ها را برای نیازمند آرزو می‌کنم.  

کیانی درباره اینکه با فغانی درگیر شده است، گفت: ما همواره به فغانی  احترام می‌گذاریم و به کی روش استنلی فقط گفتم که با این داور صحبت نکند و اگر پنالتی را نمی‌گرفت ما می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم و هفته آخر در خانه خود جشن بگیریم. اتفاقات علیه تیم ما بوده است و امروز آن طور که باید فوتبال بازی نکردیم.  

امیدوارم پارس جنوبی جم برابر پرسپولیس محکم بازی کند 

کیانی درباره اینکه سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: ما همیشه به امید زنده هستیم و امیدوارم در هفته آخر تیم  پارس جنوبی جم همانند بازی قبلی خود محکم برابر پرسپولیس بازی کند. همچنین  ما هم نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم و به مصاف این تیم جنوبی می‌رویم تا ۳ امتیاز بگیریم و انشالله بتوانیم با حضور هواداران خود جشن قهرمانی را به پا کنیم.  

بازیکن سپاهان درباره اختلاف قلعه نویی با فغانی خاطر نشان کرد: دوست ندارم وارد این بحث‌ها شوم و فغانی داور بزرگی است، اما برخی از جا‌ها لج می‌کند و ما همیشه دوست داریم که به داور‌ها احترام بگذاریم و خودم هم احترام می‌گذارم. همچنین در جلسه فنی قلعه نویی به ما گفت که به فغانی احترام بگذاریم و این داور فقط لجبازی می‌کند و این در شان و شخصیت فغانی نیست و امیدوارم که صحنه‌های این بازی بررسی شود و فغانی که در جام جهانی سوت زده است توقع از این داور زیاد است.  


بیشتر بخوانید: 

سپاهان ۲ - ماشین‌سازی صفر/ قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت

قلعه‌نویی: موقعیت سوزی معضل تیم سپاهان است

قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت


انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی پس از دیدار مقابل پدیده شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار