خیران سیستان و بلوچستان ۵۱۶ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیران نیک اندیش این استان در پنج جشن گلریزان ۵۱۶ میلیون تومان به صورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

خیران سیستان و بلوچستان ۵۱۶ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان که در سرسرای اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: ایرانیان در کمک به همنوعان خود سرآمد جهان هستند و جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان اوج ابراز و نمایش این خصلت زیباست.

وی گفت: کمک و احسان به همنوع برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بوده و این ماه پر فضیلت بهترین زمان برای کار‌های خیر بویژه کمک به زندانیان جرائم غیر عمد است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان فرهنگ‎ سازی در جامعه را هدف اصلی برگزاری جشن‌های گلریزان عنوان کرد و افزود: جشن گلریزان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و زمینه ساز تحکیم بخش فرهنگ مشارکت در جامعه است.

وی بیان کرد: امیدواریم این کار خیر در تمام طول سال تداوم داشته باشد و بیش از پیش شاهد آزادی افرادی باشیم که به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در حبس هستند.

سجادی ضمن تقدیر از حضور نیکوکاران در جشن گلریزان، گفت: زندان محل نگهداری بزهکارانی است که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند نه محکومان جرائم غیر عمد که به جهت ناتوانی مالی نسبت به پرداخت بدهی یا دیه در زندان بسر می‌برند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت به نام ستاد دیه، با سامانه پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۵۴# نیز پرداخت کنند.

انتهای پیام/گ

جشن گلریزان در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: ماه رمضان ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار