تازه وارد‌ها آماده حضور در لیگ آزادگان

۳ تیم توانستند پس از پایان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال مجوز حضور در لیگ آزادگان را کسب کنند.

تازه وارد ها به دنبال بقا در لیگ دسته اولبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان و نیروی زمینی با درخشش در مساقات لیگ دسته دوم و کسب حداکثر امتیاز راهی مسابقات لیگ دسته اول شدند تا مربیان این تیم‌ها بتوانند در یک سطح بالا‌تر توانایی‌های خود را محک بزنند. این تیم‌ها برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال و حداقل بقا در این لیگ نیاز به ارتقا سطح امکانات خود و ترمیم بازیکنان و کادرفنی خود دارند.

تیم فوتبال خوشه طلایی با صعود به لیگ دسته اول توانست تعداد سهمیه‌های استان مرکزی را در لیگ آزادگان به عدد ۲ برساند تا فوتبال دوستان استان مرکزی بتوانند فصل آینده شاهد شهرآورد بین تیم‌های خوشه طلایی و آلومینیوم اراک باشند. تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در سال ۱۳۹۵ رسما وارد مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران شد که در همان سال اول نیز به عنوان قهرمان لیگ دسته سوم ایران شناخته شد و راهی لیگ دسته دوم شد. تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه، فصل اخیر لیگ دسته دوم را با قدرت شروع کرد و ۲  هفته قبل از پایان مسابقات لیگ دسته دوم صعودش را به یک سطح بالا‌تر یعنی مسابقات لیگ دسته اول قطعی کرد تا محسن عاشوری سرمربی این تیم خیلی زود به فکر بازی‌های آینده تیمش در لیگ دسته اول باشد.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که در این فصل از لیگ دسته دوم کشور به عنوان قهرمان گروه ب لیگ دسته دوم شناخته شد با صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور شادی مردم سرجان را تکمیل کرد تا مردم شهر سیرجان هم در لیگ برتر دارای نماینده باشند و هم در لیگ دسته اول فوتبال. عملکرد این تیم در لیگ دسته دوم و صعود به دسته اول رقابت‌های فوتبال کشور به برنامه ریزی‌ها و مدیرت خوب ورزش در این شهر بر می‌گردد. حالا دیگر شهر کوچک سیرجان می‌تواند الگوی بزرگی برای برخی از کلان شهر‌های کشور باشد که مدت ها است در سطوح مختلف فوتبال دچار مشکل نتیجه نگرفتند شده اند.

در بین تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور، نیروی زمینی می‌تواند حضورش را در لیگ دسته اول مدیون قضاوت اشتباه کمک داور دیدار با داماش باشد. تیم فوتبال نیروی زمینی که از تیم‌های با قدمت در دسته‌های پایین‌تر محسوب می‌شود در یک دیدار پرحاشیه با برتری برابر داماش گیلان حضور خود را در مسابقات فصل بعدی لیگ برتر را قطعی کرد تا این تیم بتواند بعد از مدت‌ها از حضور در لیگ دسته اول لذت ببرد. تیم فوتبال نیروی زمینی برای فصل بعدی در این رقابت‌ها می‌تواند از بازیکنان سرباز دیگر تیم‌ها نیز استفاده کند و که همین موضوع هم می‌تواند یک فرصت مناسب برای امید روانخواه سرمربی این تیم باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار